معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت

آموزش ۶ هزار دانش آموز البرز در پایگاه‌های تابستانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: ۶ هزار دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی ورزش این استان در حال فراگیری آموزش‌های ورزشی هستند.
کد خبر: ۱۳۲۹۸۳۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز، فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: کلاس‌های ورزش در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان، پایگاه‌های ورزش تابستانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و در بستر شبکه شاد فعال شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که برای غنی سازی اوقات فراغت و افزایش ضریب سلامتی دانش آموزان ۵۷ پایگاه ورزشی دایر شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های ورزشی مناسب، زمینه تحرک بخشی جسمی در دانش آموزان فراهم شود.
علیزاده گفت: سانس‌های ورزشی درقالب فعالیت‌های گروهی و انفرادی درحوزه آموزش و پرورش البرز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی شده است تا خانواده‌ها نگران سلامت فرزندانشان نباشند.
او افزود: امسال به منظور اجرای دستورات ستاد مبارزه با کرونا، نمی‌توانیم همه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را درفصل تابستان اجرا کنیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تاکنون ۵۰ درصد از ظرفیت فضا‌های ورزشی زیر مجموعه آموزش و پرورش استان البرز برای فعالیت‌های ورزشی تابستان آماده شده است.
علیزاده افزود: در روز‌های کرونایی شبکه ملی شاد کمک زیادی به انتقال مفاهیم تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان کرد و از این ظرفیت برای برگزاری اوقات فراغت نیز استفاده می‌شود.
او گفت: دانش‌آموزان می‌توانند درمنزل و محیط‌های سالم از آموزش تمرینات ورزشی آن استفاده کنند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: بچه‌ها با نگاه کردن می‌توانند یاد بگیرند که این موضوع می‌تواند با بارگذاری فیلم‌های آموزشی، کمک زیادی در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته باشد.
او افزود: روزانه ۲۰ دقیقه فعالیت ورزشی کمک بسیار زیادی به حل مشکل کم تحرکی می‌کند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها