رییس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ممنوعیت تردد بین استانی و بین شهری تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد، گفت: اعمال جرایم مربوط به محدودیت تردد کرونایی در این استان به صورت هوشمند و توسط دوربین مستقر در جاده ها انجام می شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۹۲۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در جاده های پرتردد استان علاوه بر حضور فیزیکی ماموران پلیس راه، دوربین ها و سخت افزارهای هوشمند ثبت تخلف هم برای نظارت و کنترل وضعیت جاده ها نصب شده است.

وی افزود: علاوه بر این نیروی های پلیس راه در ایستگاه های سپتون، پل گاومیشان، سه راهی زرنه و ایلام - کرمانشاه و سایر گلوگاه های استان به صورت فیزیکی حضور دارند و جرایم مربوط به ممنوعیت تردد کرونایی را اعمال می کنند.

همتی زاده یادآور شد: همه ترددهای غیرضروری بین شهری به نقاط قرمز و نارنجی یا مناطق با وضعیت عادی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی اضافه کرد: تمامی مجوزهای تردد بین استانی باطل است و افراد متخلف مشمول جریمه یک میلیون تومانی در مناطق قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در مناطق نارنجی می شود.

وی همچنین از مردم خواست: با توجه به وضعیت کرونا در استان ایلام از حضور در آرامستان ها، بوستان ها و تفرجگاه ها خودداری کنند.
 
شهرستان های ایلام، دره شهر، مهران، بدره، آبدانان و چوار در وضعیت قرمز، دهلران در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها