معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

درخشش فرهنگیان استان در جشنواره الگو‌های برتر تدریس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از درخشش فرهنگیان استان قزوین در هفتمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از درخشش فرهنگیان استان قزوین در هفتمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۱۵

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، حسن رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در هفتمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس، ناصر اینانلو از ناحیه دو رتبه اول، محمد رضا زاده از ناحیه یک رتبه سوم و زینب مقدسی از شهرستان بوئین زهرا شایسته تقدیر شدند.

رحیم خانی افزود: در این جشنواره تعداد ۱۱۱ نفر از دبیران درس تفکر و سبک زندگی با ارائه تدوین طرح درس متناسب با برنامه درس ملی و فیلم برداری از فرآیند تدریس شرکت کردند، که در سطح مناطق ۱۴ گانه مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد ۸۰ اثر به مرحله استانی راه یافت.

او ادامه داد: در مرحله استانی پس از داوری ۱۵ اثر به عنوان آثار برتر رتبه‌های اول تا سوم در پایه‌های هفتم و هشتم، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند و ۸ اثر برای شرکت در مرحله کشوری معرفی و ارسال گردید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان یزد برگزار شد و سه نفر از همکاران استان قزوین موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند.

رحیم خانی اضافه کرد: هفتمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقاء کیفیت شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و اصلاح و تغییر نگرش رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس و همچنین ترغیب دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی– یادگیری در استان قزوین برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها