در گردهمایی « انتخابات، امنیت پایدار» مطرح شد

تاکید علمای اهل‌سنت بر مشارکت حداکثری

علما، امامان جمعه، ریش‌سفیدان و معتمدان اهل سنت استان حضور پرشور پای صندوق‌های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مدیر کل اطلاعات استان در نشست با علما و چهره های اهل سنت خراسان رضوی اظهار کرد: افتخار جمهوری اسلامی است که مشروعیتش را از صندوق رأی می گیرد.

مشاور وزیر اطلاعات و مدیر کل اطلاعات استان تصریح کرد: اهل سنت طی 40 سال گذشته با جمهوری اسلامی همدلی و همراهی داشته است.

وی با اشاره به همراهی های اهل سنت در مدیریت بیماری کرونا در تشریح هدف تبلیغاتی دشمنان گفت: رسانه‌های غربی و دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتماد مردم به نظام از بین برود و تا حدی در تلاش‌ خود جدی و پرکار هستند که برخی در داخل نیز گاه دچار اشتباهاتی شده اند ولی طراحی دشمن هیچ گاه نتوانسته صفوف متحد ملت را تخریب کند.

مدیر کل اطلاعات بر این نکته تأکید کرد که مشکلات موجود نباید زمینه تقابل شیعه و اهل سنت را فراهم کند. وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران شیعه و اهل سنت همیشه برادرانه و دوستانه در کنار هم بوده‌ و سیر تکامل و پیشرفت را با هم طی کرده‌اند و اگر مشکلاتی بوده با هم تجربه کرده‌اند، کشمکش‌ها نباید باعث شود دو طرف با یکدیگر تقابل کنند، بلکه باید با کمرنگ‌تر کردن اختلافات باعث موفقیت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شوند.

این مقام امنیتی با ابراز خوشحالی از همکاری علمای شیعه و اهل سنت، هوشیاری رسانه‌ها و حضور مردم در مقابله با تبلیغات دشمنان، گفت: این که دشمنان مدام علیه دموکراسی در ایران تبلیغات انجام می‌دهند به این دلیل است که نتایج پیشرفت‌های کشور به نفع آمریکا نیست.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در اوج اقتدار، استقلال و توانمندی در عرصه نظامی و منطقه ای است افزود: افتخار جمهوری اسلامی این است که مشروعیتش را از صندوق رأی، دموکراسی و اعتماد مردم به دست می آورد اما مشروعیت در بسیاری از کشورهای دنیا به زور سرنیزه است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: از نظر دشمنان ایران وقتی دموکراسی نتیجه‌اش منطبق با اراده آمریکا باشد دموکراسی تلقی می‌شود والا باید تخریب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها