حساس‌ترین بازی روز سوم یورو، انگلیس - کرواسی در ومبلی

با تجربه‌ها مقابل سه ‌شیرهای جوان

همین روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد که تیم‌ملی این کشور هر نتیجه‌ای در بازی‌های امسال یورو بگیرد، گرت ساوت‌گیت همچنان روی نیمکت سه‌شیرها باقی می‌ماند.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  اگرچه این خبر تازه‌ بود، اما هیچ جای تعجبی نداشت زیرا تیم‌ملی انگلیس طی سه سال گذشته که تحت هدایت ساوت‌گیت بوده، روند رو به رشدی را طی کرده است. ساوت‌گیت در اولین حضور بین‌المللی‌اش روی نیمکت این تیم در جام‌جهانی روسیه، انگلیس را تا جمع چهار تیم پایانی رساند و در نهایت سوم شد. امسال هم خیلی‌ها می‌گویند ساوت‌گیت با بازیکنان جوان خود می‌تواند شگفتی‌ساز این بازی‌ها شود.

تیم او در مرحله مقدماتی یورو، هفت پیروزی و تنها یک شکست به دست آورد. هری کین هم با 12 گل بهترین گلزن مرحله مقدماتی یورو شد. ‌حالا این تیم در اولین مصاف خود در بازی‌های امسال، امروز عصر مقابل تیم‌ملی کرواسی قرار می‌گیرد که یادآور خاطرات تلخی برای فوتبال‌دوستان انگلیسی است. این دو تیم در نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2018 مقابل هم بازی کردند که کرواسی توانست بازی یک هیچ باخته را با برد 2 بر یک تمام کند و به فینال برسد. البته یک سال بعد و در بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا، انگلیس انتقام آن شکست را گرفت و کروات‌ها را 2 بر یک شکست داد.
سه‌شیرها می‌خواهند در بازی امروز علاوه بر ادامه روند خوب‌شان مقابل کرواسی، دست به طلسم‌شکنی هم بزنند. انگلیس در هشت دوره قبلی یورو هرگز نتوانسته در بازی ابتدایی پیروز شود و پنج تساوی و سه شکست به دست آورده است. این در حالی است که تیم‌ملی کرواسی در نقطه مقابل این وضعیت قرار دارد. کروات‌ها در پنج دوره قبلی در بازی نخست هرگز شکست نخورده و چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورده‌اند. البته آن چیزی که هواداران انگلیس را امیدوار کرده عملکرد تیم‌ملی‌شان در ورزشگاه ومبلی در بازی‌های یورو است به طوری که در 10 بازی گذشته 7 پیروزی و سه تساوی به دست آورده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها