مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به معیشت و اشتغال کارگران ایجاد کرد و هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا هر چه در توان داریم جهت بهبود وضعیت این قشر مهم در جامعه انجام دهیم.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۰۸

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی؛ ابوالفضل عبادی در نشست خبری که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، ضمن اشاره بر آسیب‌های کرونا بر قشر کارگر، گفت:  شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به معیشت و اشتغال کارگران ایجاد کرد و هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا همه تلاش خود را برای رفع حداکثری مشکلات این قشر انجام دهیم.   
وی افزود: درسال گذشته و همزمان با شیوع کرونا ۲۵هزار نفر در سامانه  بیمه بیکاری ثبت نام کرده بودند که از این تعداد برای ۱۹هزارنفر بیمه بیکاری پرداخت شد.
 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی  اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا آسیب زیادی به قشر کارگر وارد کرد و علی رغم تلاش‌های صورت گرفته جهت جبران خسارات ناشی از این آسیب اما اثرات اقتصادی، معیشتی و اشتغال این ویروس به قشر کارگر ناچیز و اندک بوده است.
وی خاطر نشان کرد: 189 میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات به کارفرمایان آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است و از طریق این حمایت‌ها و ارائه تسهیلات بیش از 19 هزار نفر کارگر شغل خود را حفظ کرده‌اند.
عبادی خاطرنشان کرد: اولین روز از هفته کارگر را با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و عطر افشانی مزار شهدا آغاز کردیم چرا که امنیت و آسایش امروز را مرهون شهدا هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها