جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان

سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان

یک هزار و 396 جریمه یک میلیونی طی یک روز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: علی رغم تذکرات مکرر پلیس مبنی بر محدودیت تردد در محورهای استان اصفهان متاسفانه بازهم شاهد تردد خودروها هستیم، بطوریکه روز گذشته یک هزار و 396 خودرو به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۳۱۲۰۴۴

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛سرهنگ" اصغر زارع" بیان داشت: طی مدت 24 ساعت گذشته ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد 4 هزار و 357دستگاه خودروی با پلاک غیر بومی را از ورودی های استان به شهرهای خود بازگرداندند .
وی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و 396 دستگاه خودروی دارای پلاک غیر بومی نیز توسط ماموران با جریمه یک میلیون تومانی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.
سرهنگ زارع با بیان اینکه برابر مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان اصفهان که تمام شهرهای آن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ممنوع است گفت: ماموران پلیس راه با قوت در میدان هستند و بدون هیچ گونه اغماض با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.
این مقام انتظامی بر فعال بودن تمامی دوربین های ثبت تخلف در جاده های استان اشاره و خاطر نشان کرد: خودروهای متخلف علاوه بر اینکه توسط دوربین ها مورد اعمال قانونی قرار می گیرند یک بار دیگر توسط ماموران پلیس راه که در صحنه هستند هم اعمال قانون خواهند شد بنابر این به رانندگان توصیه می کنیم به جد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها