گفت‌وگو با مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی

فکر و ذکرم مدال المپیک است

دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از جمعه آغاز می‌شود

بجنگید تا صعود

 آغاز رقابت‌های برگشت لیگ قهرمانان آسیا از فردا. نگاهی کوتاه که به نتایج بیاندازید احتمالا کمی چشم‌های‌تان را ریز می‌کنید، دندان‌ها را  لب‌تان می‌گذارید و متفکرانه به یک جا خیره می‌شوید و می‌گویید:«نه؟!خوب است.»
کد خبر: ۱۳۱۱۹۶۲

به گزارش جام جم آنلاین ،  هر ۴ تا تیم ایران شانس دارند که راهی مرحله بعد شوند. پرسپولیس،استقلال و فولاد اوضاع نسبتا بهتری دارند، البته نه این‌که تراکتور شانسی نداشته باشد اما آنها اگر می‌خواهند خیال‌شان از صعود راحت باشد باید بی‌خیال مساوی‌های پی‌در‌پی شوند و نخستین پیروزی خودشان را جشن بگیرند.

امروز آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان است و همان‌طور که ژاوی گفته بود ایرانی‌ها با قلب‌شان بازی می‌کنند.البته یکی از هواداران فوتبال جواب خوبی به ژاوی در اینستاگرام داده و برایش نوشته بود:«آقای ژاوی نه فقط بازیکنان ما، که ما هواداران ایرانی هم از اینجا و با قلب‌مان دعا می‌کنیم.»
ایران و ۴ نماینده در آسیا. بدون احتساب بازی دیشب استقلال تا به حال سابقه نداشته تیم‌های ایرانی ۱۱ بازی انجام داده باشند و شکست نخورده باشند. این اتفاق پیام‌های زیادی را خواهد داشت. این‌که استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد فارغ از همه مشکلاتی که داشتند، فارغ از تمام کارشکنی‌ها و فارغ از هر آنچه که می‌توانست برایشان دردسرساز شود راهی این مسابقات شده‌اند، دارند با رقیبان می‌جنگند و هر کدام به نحوی دل ملتی را شاد می‌کنند.
امروز رقابت‌های آسیایی است و از چند وقت دیگر المپیک. کشتی، شمشیربازی، تکواندو، کاراته و وزنه‌برداری و خیلی از رشته‌های دیگر. این شیربچه‌ها دارند مبارزه می‌کنند، دارند می‌جنگند و دارند تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا پرچمی را که بلند کرده‌اند با افتخار تکان بدهند. آنها می‌دانند که قلب میلیون‌ها ایرانی و دعاهایی که می‌کنند پشت‌سرشان است. آنها این حس را درک می‌کنند و آنقدر خوب این را به نمایش می‌گذارند که حتی یک نفر مثل ستاره بارسلونا هم حس‌اش کرده که درباره‌اش حرف می‌زند. این کار را فقط ایرانی‌ها بلد هستند و بس. امروز شروع دوباره لیگ قهرمانان است، شروع دوباره این پیوند قلبی و شروع دوباره عاشقی از طریق فوتبال. ‌بسم ا.‌...
مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها