معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

واکسیناسیون کرونا در کشور رایگان خواهد بود

معاون فرماندار چادگان گفت: تمامی مجتمع‌های تفریحی شهرستان چادگان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ پذیرشی از مهمانان و مسافران در مجتمع‌های تفریحی صورت نمی‌گیرد و ورود به شهرستان چادگان تا پایان هفته ممنوع شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان،سید اسماعیل علوی اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه از مهم‌ترین و اساسی‌ترین راه‌ها برای کنترل کرونا است که انتظار می‌رود شهروندان در اجرای موارد بهداشتی نهایت همکاری را با کادر بهداشتی داشته باشند.

معاون فرماندار چادگان گفت: مردم شهرهای چادگان، رزوه و روستاهای بخش مرکزی و چنار رود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت دقت لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ در جامعه نباشیم.

وی بیان داشت: مشاهده‌ شده در مراسمات ترحیم در روستاها رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام نمی‌شود و این‌ یک عامل شیوع بیماری است که از همه عزیزان تقاضا داریم از برگزاری هر نوع مجالس خودداری کنند تا باعث شیوع این ویروس در شهر و روستا نباشیم.

علوی عنوان کرد: از مسافرانی که قصد عزیمت به شهرستان رادارند درخواست می‌شود شهرستان چادگان را به‌عنوان تفرجگاه آخر هفته و ایام تعطیلات انتخاب نکنند و در منزل خود استراحت کنند که بهترین مکان در این برهه زمانی ماندن در منزل است.

معاون فرماندار چادگان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی غلط و هیجانی باعث مختل شدن آرامش روانی جامعه می‌شود که باید با مدیریت صحیح نسبت به آرامش جامعه اقدامات و راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تمامی مجتمع‌های تفریحی شهرستان چادگان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ پذیرشی از مهمانان و مسافران در مجتمع‌های تفریحی صورت نمی‌گیرد و ورود به شهرستان چادگان تا پایان هفته ممنوع شد، بنابراین انتظار داریم همه مسافران و عزیزانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند سفر به این شهرستان را به مساعد شدن وضعیت کشور و شهرستان در آینده موکول کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها