رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۰۹

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی؛ غلامرضا بابایی ضمن اشاره بر نظارت ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در ایام مبارک رمضان گفت: نظارت‌های صنعت، معدن و تجارت در ماه مبارک رمضان بر واحدهای صنفی بیشتر می‌شود و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا این موضوع در اسرع وقت توسط بازرسان این سامان رسیدگی شود.
وی در ادامه به آغاز به کار نانوایی‌ها طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان همه نانوایان شامل بربری‌پزها، سنگک‌پزها و نان روغنی‌پزها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به کار کنند و هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی  تصریح کرد: ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت ندارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها