رئیس اورژانس آذربایجان در گفتگو با جام جم انلاین

آماده باش۷۰۰ نیروی اورژانس آذربایجان‌شرقی

رئیس اورژانس و حوادث پیش‌بیمارستانی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و اداره‌کل مدیریت بحران استانداری مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، ۷۰۰ نیروی متخصص برای رویارویی با سوانح ناشی از حوادث جوی در حالت آماده‌باش هستند. 
کد خبر: ۱۳۰۸۶۲۱
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،فرزاد رحمانی در بازدید از پایگاه‌های اورژانس، راهدارخانه، پلیس راه تبریز - آذرشهر و پایگاه امداد و نجات، اظهار داشت: این نیروهای متخصص در ۱۵۰ پایگاه ثابت مستقر هستند و ۲ فروند بالگرد نیز برای رویارویی با سوانح احتمالی تدارک دیده شده است.
وی همچنین به آمادگی تیم‌های واکنش سریع اورژانس نیز اشاره کرد و افزود: مرکز هدایت عملیات بحران نیز در امادگی کامل به سر می‌برد.
 رییس اورژانس آذربایجان‌شرقی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندهی پلیس راه آذربایجان‌شرقی، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی و مدیرکل راهداری امروز از محور تبریز - ملکان و مقر پلیس راه تبریز آذرشهر، راهدارخانه خاصبان، اورژانس عجب‌شیر و پایگاه امداد و نجات امام علی(ع) این شهرستان بازدید کردند.
نیروهای اورژانس آذربایجان‌شرقی در چهارشنبه‌سوری نیز به حالت آماده‌باش در آمدند و زحمت‌های زیادی متحمل شدند زیرا آذربایجان‌شرقی با ۲۲۳ مصدوم بعد از استان تهران بیشترین مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری را داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها