سرمربی اسبق پرسپولیس می گوید توطئه های سعودی ها برای سنگ اندازی بر سر راه پرسپولیس به این زودی تمام نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۷۸۵۰۴

حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس در رابطه با پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به جام جم آنلاین ، گفت:  با توجه به جریاناتی که قبل از بازی رقم خورد به نظر می رسید از نظر روحی و روانی تاثیراتی روی بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده است.. من فکر می کنم که مجموعه بازیکنان پرسپولیس واکنش مثبتی نسبت به اتفاق روز گذشته (محرومیت شش ماهه آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ) داشتند. محرومیت آل کثیر انگیزه بازیکنان را بالا برد و اصلا باید بگویم این انگیزه دو چندان شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس عنوان کرد: حکم AFC در نهایت منجر به این شد که تیم پرسپولیس تلاش و کوشش بیشتری مقابل النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خرج بدهد. در نهایت دیدیم که چطور یک نتیجه مطلوب برای پرسپولیس رقم خورد.

درخشان افزود: دیدار پرسپولیس با نماینده عربستان بسیار سخت و پایاپای بود. خوشبختانه دروازه بان ما در ضربات پنالتی این توانایی را داشت که ضربه ای را مهار کند تا در نهایت این موضوع به فینالیست شدن پرسپولیس ختم شود.

بازیکن و کاپیتان اسبق سرخ ها ادامه داد: تلاش همه بازیکنان و البته کادرفنی سرخ ها ستودنی است. این تلاش و انگیزه دسته جمعی بود که پیروزی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد. این موفقیت بسیار بزرگی برای فوتبال کشور ما بود و متعلق به هواداران پرسپولیس و همه مردم ایران است.

وی با اشاره به توطئه های متعدد علیه پرسپولیس در مقر AFC  (کنفدراسیون فوتبال آسیا) اذعان داشت: عربستانی ها آرام نمی نشینند و تبعاتی بعدی را برای پرسپولیس رقم می زنند. آنها امروز از ما شکایت کردند، آن هم به دلیلی که هنوز مشخص نیست اصلا چه هست. من فکر می کنم این ارتباطات بین سعودی ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت پرسپولیس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سرخ ها آغاز شده بود.

درخشان در رابطه با محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: محرومیت آل کثیر غیر قابل درک است. او هیچ کار بدی انجام نداده و هیچ چیز غیرقانونی وجود نداشته است. سعودی ها قصد دارند جوی را به وجود بیاورند تا این پیروزی ما را لوث کنند. اما بر خلاف تلاش آنها همه چیز درست است و سر جای خود قرار دارد. این پیروزی حق تیم پرسپولیس بود و همه مردم تعلق دارد.

وی تاکید کرد: من امید زیادی دارم که این پیروزی در فینال هم تکرار شود که آن زمان دیگر با یک جشن ملی روبرو خواهیم شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در رابطه با احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید این نگرش را مد نظر داشته باشیم که صعود به فینال به معنای تمام شدن کار نیست. پرسپولیس برای رسیدن به فینال تلاش زیادی کرده است و حالا برای قهرمانی خیلی بیشتر باید تلاش به خرج بدهد. قهرمانی در آسیا کار زیادی می خواهد. اکتفا کردن به فینالیست بودن کافی نیست و برای قهرمان شدن باید از همین امروز کار اساسی آغاز شود. حالا وقت برنامه ریزی جدید است.

درخشان افزود: پرسپولیس تمرینات بهتری را می خواهد و از نظر تاکتیکی هم باید نکات زیادی مد نظر قرار بگیرد. پرسپولیس با رعایت این اصول می تواند در آسیا قهرمان شود. پیروزی مقابل النصر ضامن قهرمانی در فینال نیست و کفایت نمی کند. کار و تلاش بیشتر و هر چه بیشتر لازم است.

وی در پایان گفت: این صعود به فینال نتیجه یک کار تیمی بود. ما یک مجموعه خیلی خوب از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در اختیار داریم. امیدوارم دفعه بعد که با شما صحبت می کنم در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
۰
۱
همه چیزها گرون شدند..چه باید کرد

نیازمندی ها