«ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان.» این جمله تاریخی را محرم نویدکیا به زبان آورد، اسطوره باشگاه سپاهان که در دوران اوج اصفهانی ها و تاخت و تازشان در فوتبال ایران این جمله را به یک ضرب المثل تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۲۷۱۰۱۹

به گزارش جام جم آنلاین ،  اما سپاهان اکنون سال هاست که قهرمان لیگ برتر نشده. روز گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی جم یک بر یک مساوی کرد تا اختلاف امتیاز آنها به عنوان تیم دوم جدول با تیم اول جدول یعنی پرسپولیس به عدد 14 برسد تا قهرمان شدن در این فصل غیرممکن شود. 

از روز گذشته اخبار متعددی در رابطه با کنار رفتن امیر قلعه نویی از هدایت تیم سپاهان شنیده می شود، البته این اخبار مدتی پیش هم شنیده می شد اما اکنون در مرحله جدیدی قرار دارد. به هر حال اخبار در رابطه با امیر قلعه نویی از دو ماه پیش تاکنون چنین است: «او آخرین فصل حضور خود در سپاهان را پشت سر می گذارد». روز گذشته به دنبال انتشار خبر جدایی احتمالی قلعه نویی از این تیم خبر دیگری هم شنیده شد. محرم نویدکیا که بی شک مهم ترین اسطوره تاریخ باشگاه سپاهان است به عنوان سرمربی گری این تیم می رسد و فصل آینده هدایت طلایی پوشان اصفهانی در دست این بازیکن اسبق سپاهان خواهد بود.

محرم نویدکیا یکی از «به هدر رفته ترین» استعدادهای تاریخ فوتبال ایران است. مصدومیت های پیاپی باعث شد او علیرغم استعداد فراوان فرصت چندانی برای درخشش نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها