شب گذشته قسمت افتتاحیه ای از فصل دوم «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۹۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، ایمان قیاسی مجری بخش پشت صحنه عصر جدید در این قسمت به گفتگو با مربیان و معرفی بخش های تازه مسابقه پرداخت.

او همچنین در بخشهایی از برنامه با احسان علیخانی گفتگو کرد.

علیخانی در بخشی از این گفتگو درباره ویژگی های این برنامه استعدادیابی در فصل دوم اشاره و خاطر نشان کرد: صحنه «عصر جدید» برای شرکت کنندگان حدود ۷۰ متر بزرگتر شده است و معماری لوکیشن در قسمت تماشاگران و دیگر جایگاه های لوکیشن تغییر کرده است.

وی با اشاره به بزرگتر شدن جایگاه تماشاگران اظهار کرد: حدود هزار نفر در حالت فعلی می توانند در جایگاه تماشاگران قرار بگیرند.

علیخانی در فصل جدید به یک چالش اساسی برای داوران اشاره و عنوان کرد: اگر داوران در طول اجرا به اجرای شرکت کننده رای ندهند دیگر نمی توانند رای دهند و یا حتی نظر و تحلیل خود را ارائه کنند. درواقع داوران هم وارد یک مسابقه شده اند و اگر رای ندهند حق رای آنها مسدود می شود.

وی در پایان اظهار داشت: اگر داور رایی بدهد که دلیلی برای آن نداشته باشد و مربی آن شرکت کننده به این رای اعتراض داشته باشد ما این رای داور را به مشورت تماشاگران می گذاریم و نظر تماشاگران درباره رای داور پرسیده می شود. البته تماشاگران درباره رای داور نمی توانند تاثیرگذار باشند اما با این شور و مشورت می تواند خودش رای خود را تغییر دهد و برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها