مرد جوانی که دایی خود را به انگیزه سرقت به همراه دوستانش ربوده بود، تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۰۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم ، روز نهم بهمن امسال ، مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110تهران تماس گرفت و از ناپدید شدن یک مرد پزشک خبر داد.
به دنبال این تماس ، ماموران کلانتری 123نیاوران به منزل مرد شاکی مراجعه کردند و در تحقیقاتی که از اهالی محل به عمل آوردند، پی بردند که مرد ناپدید شده ، پزشک 80ساله ای است که به تنهایی در منزل ویلایی اش سکونت داشته و 3مرد جوان چند روز پیش آخرین میهمانان وی بوده و از آن شب به بعد، هیچ کس مرد سالخورده را ندیده است.
به این ترتیب ، ماموران تحقیقات گسترده ای را برای یافتن مرد ناپدید شده آغاز کردند و در بازرسی از منزل وی معلوم شد که وسایل آنجا به هم ریخته است و این فرضیه قوت یافت که پزشک سالخورده ربوده شده است.
چند روز بعد ماموران ، مرد جوانی را که قصد خارج شدن از منزل پزشک سالخورده را داشت شناسایی و او را دستگیر کردند.

ردپای خواهرزاده در آدم ربایی


با انتقال متهم جوان به مرکز پلیس ، وی در بازجویی های مقدماتی به صراحت به ربودن پزشک سالخورده به همراه دوستانش اعتراف کرد و گفت: ششم بهمن امسال طبق نقشه ای که خواهرزاده پزشک سالخورده کشیده بود، به منزل وی رفتیم و وی را ربودیم تا اموالش را سرقت کنیم.
با اطلاعاتی که متهم (علی) در اختیار ماموران قرار داد، جستجو برای یافتن مخفیگاه همدستان ادامه داشت تا این که یک هفته پیش پزشک ربوده شده به مرکز پلیس مراجعه و بیان کرد، ربایندگان او را در پارک ملت تهران رها کرده و متواری شده اند.
بنابراین گزارش ، علی مرد آدم ربا با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص ابعاد مختلف پرونده ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها