نماینده ولی فقیه در استان گفت: نهم دی باید به درس همیشگی به فتنه گران علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۸۶
9 دی درسی ماندگار به فتنه گران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای هماهنگی مراسم گرامیداشت نهم دی در نشست اعضای این شورا گفت: فتنه گران باید بدانند آنچه از حماسه مردمی در فتنه سال 88 دیدند، درس همیشگی برای همه کسانی است که بخواهند رؤیای فتنه علیه این نظام را در سر بپرورانند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: نهم دی باید به یک گفتمان حاکم تبدیل شود، نه یک گفتمان رایج، چرا که فتنه و خنثی کردن آن توسط مردم دو ویژگی برجسته حماسه 9 دی 88 بود که هم تدارک فتنه گسترده تر از همیشه توسط دشمنان نظام و هم پاسخ کوبنده مردم به این فتنه و فتنه های نظایر آن در نوع خود بی نظیر بودند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: او فقیهی مجاهد و ظلم ستیز بود که با وجود داشتن مراتب بالای علمی و اجتهاد ترجیح داد در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کند و این نهایت خضوع و خشوع این شخصیت گرانقدر بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر انعکاس دستاوردهای انقلاب از صدا و سیمای استان، گفت: به رغم دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، برخی سوء مدیریت ها و سیاسی بازی ها، سرمایه های مادی و معنوی کشور را تلف کرد که اگر نبود اینها ، امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از آنچه هست برای مردم نمود عینی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها