با کشف 4 جسد در تهران و شهرری ، تحقیقات گسترده قضایی و پلیسی در ارتباط با این جنایت ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۹

در بررسی های صورت گرفته ، 2 جسد متعلق به 2 پیرزن 80 و 82 ساله است و مقتول دیگر زن 40 ساله ای به هویت «شاه طلا» است که با روسری خفه شده و آخرین قتل هم در پی نزاعی در منطقه یافت آباد بود که در آن جوانی با ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

حادثه اول

با کشف جسد زن 80 ساله ای که به طرز مشکوکی در محل سکونت خود جان باخته است ، بازپرس ویژه قتل تهران دستور بازداشت دختر خانواده را صادر کرد. به گزارش جام جم ، ساعت 8:45 روز گذشته ، دختری با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان کرد وقتی برای خرید از منزلش خارج شده ، پس از بازگشت به خانه مشاهده کرده مادرش از تخت زمین افتاده و جان خود را به دلایل نامعلومی از دست داده است . به دنبال این تماس ، ماموران کلانتری 122 با عزیمت به محل موضوع را به بازپرس ویژه قتل تهران گزارش کردند و با عزیمت بازپرس حسین اصغرزاده به محل ، تحقیق در این زمینه آغاز شد.

معمای یک مرگ

با بررسی محل و مشاهده جسد ، آثار ضرب و جرح روی صورت زن 80 ساله نشان از درگیری داشت. با ثبت شرایط و موقعیت محلی ، تحقیق از دختر خانواده آغاز شد. وی در تحقیقات مقدماتی عنوان کرد: وقتی برای دقایقی خانه را ترک کردم ، پس از بازگشت با جسد مادر 80 ساله ام روبه رو شدم . به دنبال این اظهارات و وجود آثار ضرب و جرح در صورت دختر خانواده ، این فرضیه که ممکن است وی مادرش را به قتل رسانده باشد ، قوت گرفت. بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی دستور بازداشت و ادامه تحقیقات از وی را در شعبه 10 پلیس آگاهی صادر کرد. بازپرس جنایی با اشاره به این حادثه به خبرنگار ما گفت : در حال حاضر دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شده و دختر خانواده نیز با انکار این موضوع که در قتل مادرش نقش داشته برای تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفته است.

قتل پیرزن برای سرقت طلاها

جنایت دوم در ارتباط با زن 82 ساله ای به نام «آرا» معروف به زهرا است که در منزل مسکونی خود از سوی فرد و یا افرادی که براحتی وارد منزل او شده اند به قتل رسیده است . با گزارش موضوع ، ماموران کلانتری 131 با عزیمت به محل متوجه شدند ، مقتول از ناحیه گردن مجروح شده و عامل یا عاملان جنایت پس از ارتکاب قتل ، طلا و جواهرات او را به سرقت برده اند.

قتل شاه طلا

مقتول سوم زن 40 ساله ای به هویت شاه طلا بود که بر اثر خفگی با روسری در منزلش به قتل رسیده بود. با شکایت همسایه های ساکن در جنوب غرب تهران مبنی بر انتشار بوی تعفن از یک منزل مسکونی ، ماموران با عزیمت به محل و ورود به یک خانه با جسد زن میانسالی روبه رو شدند که یک هفته از زمان مرگ او می گذشت. بررسی ها نشان می داد مقتول به تنهایی زندگی می کرده است.

جنایت در جنوب تهران

گزارش دیگری حاکی است ، بعد از ظهر روز گذشته به دنبال وقوع نزاعی در منطقه یافت آباد تهران جوان 22 ساله ای به نام رحمان عسکری به دلیل اصابت چاقو به سینه به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات وی جان خود را از دست داد. با گزارش این جنایت به ماموران کلانتری 151 یافت آباد و عزیمت به محل 2 نفر به نامهای فرید و کاظم در این ارتباط دستگیر شدند. با صدور دستور قضایی از سوی بازپرس جنایی ، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها