شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسلامی فراخوان داد

تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی ملت ایران در کشور؛ فردا

شورای هماهنگی تبلیـغات اسلامی در پی اعلام تـصمیـم شیطانی ترامپ با صدور اطلاعیۀ فراخـوان از ملت بـزرگ، شریـف و استکبارستیـز ایــران اســلامی برای شرکت در تظاهـرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی پـس از اقامۀ نماز باشکوه جمعه این هفته دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۵۸
تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی ملت ایران در کشور؛ فردا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شـورای همــاهنـگی تبـلـیـغات اسـلامـی، شــورای همـاهنـگی تبـلیـغات اسلامـی در پـی اعـلام تـصمیـم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس با محکوم کردن این تـصمیم ابلهانه و رذیلانۀ رئیس جمهور آمریکا با صـدور اطـلاعیــۀ فــراخـوان و دعوت عمومی از ملت بزرگ، شریـف و استکبارستیـز ایران اسلامی دعوت کرد تا پس از اقــامــۀ نماز باشکوه جمعه این هفته در سـراسـر کشور خشم و نفرت و انزجار خـود را از آمریـکای مستکبر و جنایتکار و رژیم سفاک و کودک‌کش صهیـونیـستی و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه فریاد کنند.

در فراخوان این شورا آمده است:
«بـســم‌الله الــرحــمن الـرحیــم»
تصمیم ابلهانه، تحریک‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن رسوایی و آشکارسازی نیّات پلید، شوم و شیطانی دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی‌اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از کشور‌ها و ملت‌های جهان که هنوز به بی‌طرفی این کشور در روند سراب‌گونه مذاکرات صلح باور دارند آن را نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضۀ بزرگ آزادسازی فلسطین می‌داند.

بایستی اذعان کرد فلسـطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

فـردا جـمعه، یـکپارچـه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود.

ایران اسلامی فردا پس از اقـامـۀ نمـاز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در تهران و مصلی‌ها و میعادگاه‌های بیش از ۱۰۰۰ شهرستان و شـهر و بخش در سـراسـرکشـور فـریـاد «مرگ بر آمـریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سـر خواهد داد.

شــورای همــاهنـگی تبـلـیـغات اســلامـی نیز از «جهان اسلام» و «امت بزرگ رسول‌الله» دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

این مراسـم تظاهـرات فـردا پس از اقامـۀ نماز جمعـه از درب‌های خروجـی مصـلی تهران برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها