سفیر فلسطین در تهران با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا:

واکنش‌های کشورهای اسلامی به یک پروژه جهادی تبدیل شود

واکنش سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات ترامپ:

رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی گفت، تحلیل غلط حاکمان امریکا و اشغالگران فلسطین موحب نجات این رژیم نیست و رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۲۶
رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری همچنین در خصوص سخنان ترامپ در به رسمیت شناختن پایتختی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس و انتقال سفارت آمریکا به این شهر گفت: اسراییل، غاصب سرزمین فلسطین است و تداوم مبارزات مردم فلسطین علیه این غده سرطانی حاکی از آن است که اشغالگران هرگز روی آرامش را نخواهند دید و راهی جز ترک این سرزمین و یا زوال و نابودی ندارند.

وی افزود: تحلیل غلط حاکمان آمریکا و غاصبان اسراییلی مبنی بر اینکه در شرایط ویژه منطقه و وضعیت ناهنجار ارتجاع عرب خواهند توانست اهداف دراز مدت خود درباره سرزمین فلسطین را محقق سازند، همچون دیگر برآوردهای آنها درباره عراق، سوریه، یمن و سایر جاهای دیگر جز ناکامی در پی نخواهد داشت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک متعلق به فلسطینی هاست و مردم آمریکا باید بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها