دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گفت: با کشورهایی از جمله عراق، آذربایجان و افغانستان رایزنی هایی شده است تا مرکز نمایندگانی در این کشورها داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۵۱
ایجاد نمایندگی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در 3 کشور

به گزارش جام جم، مجید زنگویی گفت: پیگیر آن هستیم که خدمات این مرکز بیشتر از پیش معرفی شود بنابراین علاقه مند هستیم تا با شرکت ها و موسسات دیگر در سایر کشورها نیز همکاری کنیم ضمن اینکه کار این مرکز در حوزه کشورهای اسلامی است که ایران یکی از آن کشورهاست.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در ایران است به همین دلیل شاید فعالان حوزه سلامت ایران بیشتر از همه به خدمات مجموعه دسترسی داشته باشند. ولی ما باید خدمات درمانی سایر کشورها را نیز از راههای مختلف معرفی کنیم. مجموعه های درمانی می خواهند تا با بخش های پذیرش بیمار ارتباط برقرار کنند بنابراین برقراری این ارتباطات بین فرستندگان بیمار و فعالان سلامت و شناسایی شرکت هایی که در کشورهای هدف ساختارمند فعالیت می کنند جزو اهداف است.دراین باره نیز به طرق مختلف ارتباط را ایجاد می کنیم.
وی ادامه داد: مراکز درمانی جمهوری اسلامی ایران علاقه مند هستند برای توسعه فعالیت در حوزه گردشگری سلامت با شرکت های فعال در این حوزه در سایر کشورها نیز ارتباط داشته باشند و این موضوع از جمله خدماتی است که در حیطه فعالیت مرکز تعریف می شود .

زنگویی افزود: فعالیت های این مرکز محدود به جمهوری اسلامی ایران نمی شود و در حوزه فعالیتهای بین المللی می توان با همکاری های اجرایی با سایر کشورها منجمله ترکیه و مالزی در بخش سلامت اشاره کرد. وی با توجه به عضویت فعالان سیاسی و اقتصادی در ساختار شورای سیاستگذاری این مرکز از کشورهایی منجمله مالزی ،آذربایجان ،ترکمنستان ،عراق،گینه،نیجر،عمان ، افغانستان و قرقیزستان ابراز امیدواری کرد در سالهای آتی شاهد رشد هر بیشتر فعالیتهای این مرکز در سطح کشورهای اسلامی باشیم.
زنگویی از فعالان سلامت ایران دعوت کرد با مشارکت و حضور در رویداد سالانه کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی از شبکه ارتباطی موجود به بهترین نحو بهره برداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها