امیر قلعه نویی برای فصل آینده «قطعا» در تراکتورسازی حضور نخواهد داشت اما «شاید» به اصفهان برود.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷۵
صدای پای ژنرال حوالی اصفهان / قلعه نویی به قلعه اصفهانی ها برمی گردد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، کار امیر قلعه نویی با تراکتورسازی را باید تمام شده قلمداد کنیم. بر اساس آخرین اخبار همکاری قلعه نویی با مدیران تراکتور به پایان رسیده است و این مربی برای فصل آینده در تیم دیگری مربی گری خواهد کرد.

البته تجربه سال های اخیر نشان داده است که قلعه نویی هرگز در تیم های متوسط که از لحاظ مالی هم ضعیف هستند مربی گری نمی کند و همواره هدایت تیم هایی را بر عهده می گیرد که علاوه بر اینکه مدعی هستند وضعیت مالی خوبی هم دارند. بنابراین او را فصل آینده باز هم در یک تیم مدعی و متمول دیگر خواهیم دید.

اکنون زمزمه های حضور او در اصفهان مطرح است. او یکبار با سپاهان به مقام قهرمانی رسید اما بر خلاف انتظار مقصد احتمالی او قرار است ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی باشد.

سرمربی فعلی تراکتورسازی در ابتدای این فصل هم تا پای مربیگری در ذوب آهن پیش رفته بود اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و او راهی تبریز شد اما شنیده شده سعید آذری صحبت هایی با او برای فصل هفدهم لیگ برتر داشته و حسینی سرمربی فعلی ذوب آهن هم از رفتنش از این تیم مطمئن است به همین دلیل حضور امیر قلعه نویی در اصفهان چندان بعید به نظر نمی رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها