گله می کنند که روحانی ها بین مردم نیستند، «شیشه دودی» سوار می شوند، محافظ دارند، خانه های بالای شهر در طبقات بالای برج ها مال آنهاست، لباس های فاخر می پوشند، از تفریحات آن ور آبی، بهره می گیرند، البته با لباس شخصی؛ اما در مترو، فراوان طلبه هایی دیده می شوند که عین مردم زندگی می کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰۸
روحانی جوان و موبایل به دستان مترو / حکایت یازده نفر از مردم این شهر

به گزارش جام جم آنلاین، اتوبوس و تاکسی پر است از آخوندهایی که عین مردم رفت و آمد می کنند، البته اگر برخی تاکسی های ناقلا، با ویراژ عمدی در چاله های پرآب خیابان، آن ها را گلی نکنند.

اینجا داخل مترو، یک روحانی جوان و کیف به دست، به گوشه ای خیره مانده و چهار جوان کنار دستش سر در موبایل دارند، یکی شان هدفون گنده ای روی گوشش گذاشته و زبان گوش می کند یا فیلم می بیند یا قرآن گوش می کند و یا شاید اصلاً می خواهد دیگران را نشنود.

یکی هم آن طرف تر، ماسکی زده که از آلودگی شهر مدرن ایمن بماند، شاید هم می خواهد ویروس های سرماخوردگی اش را به دیگران قرض ندهد.

اینجا زندگی در جریان است و مردم کنار هم زندگی می کنند. در این تصویر حداقل 11 نفر دیده می شوند که هیچ کدامشان به هیچ کدام دیگر کاری ندارد و حواسش به زیستن دیگری نیست، این حکایت «هوای سرد و سربی زندگی» روزگار ماست.


| عکس نوشت| شماره هشتم| سید مهدی سیدی|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
قبلا هم كه این گوشیا نیومده بود باهم حرف نمیزدن نگاشون به در و دیوار بود

نیازمندی ها