رقیبان مهاجم پرسپولیس محروم شدند

طارمی آقای گل شد

تساوی صنعت نفت برابر سیاه جامگان و نفت تهران برابر فولاد خوزستان

ساسان انصاری از طارمی عبور کرد

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان با تساوی به پایان رسید تا معادلات انتهای جدول همچنان پیچیده بماند.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۷۲
ساسان انصاری از طارمی عبور کرد

به گزارش جام جم آنلاین،در ادامه دیدارهای روز نخست هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در دیداری حساس و تاثیرگذار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا صنعت نفت با گل به خودی عسگری در دقیقه ۳۳ از سیاه جامگان پیش افتاد و در ادامه این فرصت را داشت که فاصله را بیشتر کند اما حسین بغلانی در دقیقه ۳۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در نیمه دوم وحید عسگری این بار دروازه حریف را باز کرد تا زننده دو گل بازی باشد. عسگری در دقیقه ۵۸ موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

تیم فوتبال صنعت نفت با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و هر چند تا حدودی از سقوط فاصله گرفته است اما هنوز خیالش از این بابت راحت نشده است. سیاه جامگان هم با این یک امتیاز ۲۴ امتیازی شد و همچنان بعد از ماشین سازی گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.

همچنین در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار محمد قاضی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۷۲ برای تیم نفت گلزنی کرد و برای فولاد خوزستان هم ساسان انصاری در دقیقه ۴۴ و ۷۸ گل زد تا به کورس آقای گلی با مهدی طارمی برگردد. انصاری گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ساسان انصاری با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند با ۱۵ گل به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ شانزدهم قرار گرفت. مهدی طارمی با ۱۴ گل نفر دوم است و گادوین منشا مهاجم پیکان با ۱۲ گل در جایگاه سوم قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها