جام جم آنلاین - آرشیو

حقوق بشر اروپایی

حقوق بشر اروپایی

کشورهای غربی با وجود شعارهایی که در زمینه آزادی و حقوق بشر می‌دهند هرگاه منافع‌شان تهدید می‌شود، تمام شعارهای خود را فراموش کرده و با هرکسی که منشأ تهدید باشد به بدترین شکل برخورد می‌کنند.

چرا مشاوره قبل از طلاق مفید است؟

چرا مشاوره قبل از طلاق مفید است؟

طلاق توافقی به‌ طور معمول در همه طبقات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دیده می‌شود اما نکته این است که طبقات اجتماعی خیلی بالا معمولا تمرکزشان بر دریافت خدمات ویژه از وکلاست و کمتر در جلسات مشاوره قبل از طلاق شرکت می‌کنند.

هیات‌ مدیره عجول و بی‌درایت

هیات‌ مدیره عجول و بی‌درایت

هیات‌ مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در اقدامی شتابزده با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن انتقاد به روش‌های مسبوق به سابقه مدیریت سینما در قبال انجمن و جامعه منتقدان سینمایی و همچنین با اشاره به اتفاقات دو ماه اخیر و شرایط حاکم بر جامعه و رفتار با جامعه سینمایی، اعلام کرد اعضای این هیات‌مدیره در هیچ رویداد سینمایی پیش‌رو مشارکتی نخواهند داشت.

بایسته‌ های‌ سیاستگذاری‌ فرهنگی مطلوب

بایسته‌ های‌ سیاستگذاری‌ فرهنگی مطلوب

در دهه‌های اخیر برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ و اهمیت آن به‌عنوان زیرساخت تمامی حوزه‌های دیگر مورد اجماع اندیشمندان و سیاستگذاران قرار گرفته است، به‌طوری‌که در حال حاضر سیاستگذاری فرهنگی در کشورهای دیگر در برنامه‌ریزی و تدوین راهبردهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

1 صفحه

نیازمندی ها