در جست‌وجوی زهرای 3 ساله +عکس

دختر سه ساله وقتی همراه مادر و عمه‌اش به بازارچه‌ای در میدان ثارالله تهران رفته بود، به طور مرموزی ناپدید شد. با گذشت 10 روز از ناپدید شدن دختربچه ، تلاش برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
کد خبر: ۹۷۱۵۵۸
در جست‌وجوی زهرای 3 ساله +عکس

به گزارش جام‌جم، ظهر بیست و سوم آبان امسال، دختر سه ساله‌ای به نام زهرا همراه مادر و عمه‌اش برای خرید به بازارچه هفتگی در اطراف میدان ثارالله تهران رفت.

زهرا دست مادرش را گرفته بود و آرام‌آرام قدم برمی‌داشت. با دیدن عروسک‌های پشت ویترین مغازه به آنها نیم‌نگاهی می‌انداخت و می‌خندید. آنها همین‌طور که از مقابل مغازه‌ها عبور می‌کردند، به بازارچه هفتگی نزدیک شدند.

کمی در بازارچه گشتند و بعد مادر تصمیم گرفت از یکی از مغازه‌ها خرید کند. همراه زهرا و خواهرشوهرش به سمت مغازه رفتند. مادر برای چند لحظه دست زهرا را رها کرد تا با دیدن لباس، قیمت آن را از مغازه‌دار بپرسد. او و خواهرشوهرش ناگهان متوجه غیبت زهرا شدند. همه‌جا را جست‌وجو کردند، اما موفق به یافتن وی نشدند. سراسیمه به هر مغازه‌ای که در مسیرشان بود، سر زدند، اما کسی او را ندیده بود.

زمانی که از پیدا کردن او ناامید شدند، ماجرا را به پدر زهرا اطلاع دادند. بعد هم با مراجعه به دادسرای جنایی تهران برای یافتن زهرا کمک خواستند.

همزمان با این شکایت و تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با دستور بازپرس مرشدلو، تحقیقات پلیسی برای یافتن کودک گمشده شروع شد، اما با گذشت حدود ده روز از گم شدن این کودک سه ساله، پلیس هنوز موفق به یافتن وی نشده است.

پدر زهرا درباره گم شدن فرزندش به جام‌جم گفت: دخترم در بازار گم شد. از وقتی متوجه گم شدن تنها فرزندم شدیم، من و دیگر اعضای خانواده تا چهار صبح بازار و اطراف آنجا را جست‌وجو کردیم، اما او را پیدا نکردیم. در این مدت همه بیمارستان‌ها، اداره‌های بهزیستی، شیرخوارگاه‌ها و حتی پزشکی قانونی را هم جست‌وجو کردیم تا شاید ردی از دخترم پیدا شود. در این ده شبانه‌روز، مکان و محله‌ای در تهران نبوده که برای یافتن دخترم آنجا را جست‌وجو نکرده باشیم.

وی ادامه داد: حتی بیش از 800 اعلامیه و بنرهایی که تصویر و مشخصات دختر گمشده‌ام در آن چاپ شده بود را اطراف خانه و محله‌های بازار و اطراف آن نصب کردیم و از مردم برای یافتن او کمک خواستیم و حتی برای یابنده او مژدگانی در نظر گرفتیم، ولی تاکنون موفق به یافتن او نشده‌ایم.

پدر جوان افزود: همسرم بشدت بی‌تاب دخترمان است. من و همسرم چشم انتظار دخترمان هستیم. خواب به چشممان نیامده است. نمی‌دانیم دخترمان اکنون کجاست و پیش چه کسی است. از مردم می‌خواهیم اگر نشانی از دخترمان دارند، به پلیس اطلاع دهند و به دل‌نگرانی من و همسرم پایان دهند.

با دستور بازپرس پرونده، تصویر دختر گمشده در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از سرنوشت این کودک باخبر هستند، ماجرا را به 110، اداره یازدهم پلیس آگاهی یا شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۵
سبلان
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
یا امام رضا(ع) تورا به حق جوادت (ع) قسمت میدیم كه هرچه زودتر گمشده این خانواده رو صحیح وسالم پیششون برگردون.آمین یا رب العالمین.
پیمان
-
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
خدایا كمكشون كن وانشا ا... پیدا میشه ......
125
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
عزیزم خدایا كمكشون كن كه سالم سالم بچشونو پیداكنن فدات شم خدا جون یه كاری بكن
علی رضا
-
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
خیلی ناراحت شدم ان شاالله باتوسل به اهل بیت خدا دخترشون رو دوباره به پدر و مادرش برگردونه
ان شاالله
رضا
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
خدایا دریاب پدر و مادر این كوچولو را
مجید
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
خدای من كمكشون كن.نصیب نشده بعضی وقتها مردن بهتر از گم شدن هست چون اون موقع میدونی كجاست ولی الان چی؟؟مو به تنم سیخ شده من خودم پدرم، حاضر خار به چشم خودم بره ولی به پای بچم نه...دعا كنید برای این پدر و مادر جوان گمشده رو پیدا كنن.
از تصاویر دوربین مدار بسته چیزی بدست نیامده؟؟؟؟
ناصر
-
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
خداوندا خودت فقط میتوانی زهرا كوچولو را صحیح وسالم پیش خانواده برگردانی همه عزیزان از ته دل دعا كنند كه هر چه زودتر زهرا به آغوش گرم پدر ومادرش برگردد انشاءالله بزودی در همین جام جم بخوانیم كه پیدا شده همگی خوشحال بشویم امین یا رب عالمین.
علی
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
یا امام حسین مددی
اد
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
چند تا مطلب:اول اینكه ممنونم از این خبرگزاری كه با انعكاس این اخبار و كمك به اینگونه خانواده ها برای آخرت خودشون دارن ثواب جمع میكنن.دوم اینكه:من بنر این دختر رو تو دم مترو آزادگان دیدم.كلی ذهنمو مشغول كرد.لطفا اگر پیدا شد خبرشو اینجا قرار بدید.
امیررضا
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
انشالله به حق آقا امام زمان مهدی (عج)
پیدا میشه فقط دعا كنید براش انشالله هرچی زودتر میره آغوش پدر مامانش
مادر
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
خدایاكمك كن خدایا به پدر و مادر زهرا رحم كن واقعا دیدن عكس زهرا اشك هر ادمی در میاورد من برای پیداشدنش از همه مردم خواهش میكنم دعا كنید خدایا صحیح و سالم به پدر و مادر برگردانش امین
زهرا
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
یا امام حسین مددی
مادر
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
خواهش میكنم خبر پیداشدن زهرا كوچولو تو مطالب روزنامه درج بفرمایید انشالله همین امروز پیدا میشود یا امام رضا كمك كن
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
انشاالله به حضرت زهرا نگهدارش باشه وهرچه زودتر به آغوش پدرمادرش برگرده صحیح وسالم
ناشناس
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
متاسفانه بعضی از خانم ها در هنگام خرید سهل انگاری می كنند بنده چند سری دیدم كه بچه به فاصله 10 یا 20 متر فاصله افتاده و مادر هم حواسش به مغازه است...متاسفانه تا اتفاقی نیافتاده كسی احتیاط نمی كنه....فقط با این خبر باید عبرت گرفت و به همه این موارد را گوشزد كرد ان شاالله كه صحیح و سالم پیدا بشه...
جمال
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۱
۰
سلام یا این ماه پر بركت دل پدر و مادر این فرشته زیبا را شاد كن ( یا امام رضا برامیدتو) گمشده را پیدا كن
































9
026
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۱
تقصیر مادرشه كه حواسش رو جمع نكرده
ای خدا
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
متاسفم با این نظری كه دادی.
مریم
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
اتفاقه برای هر كسی پیش میاد یه لحظه غفلت باعث این حادثه شده
امید
-
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۱
فاز این دوستانی كه منفی میدن چیه ؟؟؟
دقیقا چیه ؟!!!
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
انشالله به حق امام حسین گمشده این خانواده پیدا بشه
ناصر
-
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
بعضی ازاین عزیزان دیگر نمك روی زخم نریزند مادر كه دلش نمیخواست فرزندش گم شود این اتفاق ممكن است برای هركس رخ دهد خدایی نكرده. انشاءالله بزودی خبر پیدا شدنش صحیح وسالم بشنویم خوشحال شویم
مریم
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
ان شاء الله پیدا بشه
یه بنده
-
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
من خودم ساكن جایی هستم كه این بچه معصوم گمشده هر روز سرنماز دعا میكنم حتی انقدر احساساتی شدم كه با همسرم عهد كردیم وقتی پیدا شد بریم پیشش ببینیمش ...فقط میتونم بگم خیلی دلم واسه این طفل معصوم میسوزه كاش میشد یه كاری كرد
نیكتا
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
مادر دست بچه را ول كرد عمه چرا حواسش نبوده
مجتبی
-
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۱
۰
خداروشكر پیدا شد
مجتبی
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
خداروشكر با خبر شدیم زهرا خانم پیدا شد
حسین
-
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
یكی از دوستان الان گفت كه بچه پیداشده خداروشكر
هستی
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
بله پیدا شده امروز ما جلوی درشون بودیم خدا رو شكر سالم بود
زهرا
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
من همسایه ی این خانواده هستم خیلی خیلی خوشحالم كه پیداشده جوری كه خانوادش تو كوچه بچه رو بالامیبردن و مردم هورا می كشیدند .یاامام حسین شكرت .
آنی
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
خداروشكر كه پیدا شد شما میدونی كجا بوده تو این مدت؟
محمد رضا
-
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
خدا شكرت كه پیدا شد امیدوارم همه گم شده گان به آغوش گرم خانواده برگردند
رها
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
خواهش می كنم اگر زهرا پیدا شده اطلاع رسانی كنید.
مجتبی
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
دیشب تقریبا ساعت 10 شب خبرپیداشدنش روشنیدیم،خیلی صحنه عجیبی بود ،كل محله دورماشینی كه توش زهرابود،جمع شده بودن......
وباذكرصلوات همراهیش می كردن.
این اولین حبرخوشی بود كه بعد از چندین سال توعمرم شنیده بودم.
خدایا خیلی ماهی.......
رها
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
خدا می دونه چقدر برای این بچه ناراحت بودم. باورم نمیشه. خدایا شكرت.. چقدر تو بزرگی
به خانوادش تبریك میگم.
سوال دارم
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
دوستان این طفل بی گناه تا الان كجا بوده ،؟؟؟؟؟؟؟ازكجا پیداش كردن؟
زهراجهانشاهلو
-
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
سلام خدمت دوستان .من همسایه ی این خانواده هستم و همسرم صبح كه داشت سركارمیرفت ازیكی از همسایگان پرسیده بود كه تو این مدت زهراكوچولوكجا بوده كه گفتن زهرا كوچولو درمرتضی گرد پیدا شده .ماقراره پس فردابریم خدمت این خانواده برسیم و تبریك بگیم .اما به نظر من اگه این بچه گمشده بودامكان نداشت دوهفته خانوادش بی خبرباشند.این بچه دزدیده شده.حتی مادرش میگفت یه نفری باهاشون تماس می گرفته ومیگفته پول میخوام . حالااصل قضیه چیه خدا میدونه .اماخداروشكركه باز به آغوش گرم خانوادش بازگشت .خدایاشكرت...
وحیدحقی
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
سلام دوستان .و همچنین سلام به این خانواده ی صبور كه تادیشب خدا میدونه پدرومادرش چیا كشیدن . بهتون خیلی خیلی تبریك میگم و خدا رو هزار مرتبه شاكرم .خدایا بزرگیتو شكر
مهرزاد
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
زهرا پیدا شده است دیروز ❤️ ممنون بابت اطلاع رسانی
اریسا
-
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام زهرا كوچولو پیداشده
جواد
-
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
الان كه فهمیدم از دوستان زهرا پیدا شده بی نهایت خوشحال شدم منم یك دختر سه ساله دارم تو این مدت هروقت به دخترم نگاه میكردم اشك تو چشام جمع میشد ویاد مادر اون دختر می افتادم كه چه حالی داره خدا ازت ممنونم كه جواب دعاهای من امثال من را بی جواب نگذاشتی محبوبه حبیبی از خوانسار
مقدسی
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
سلام الان كه از طریق ایمل های دوستان فهمیدم زهرای سه ساله پیدا شده خدا راهزار بار شكر گفتم . واقعا اگه خودمونا جای خانواده زهرا میذاشتیم هر یك ساعت چقدر زجر اور بوده تا برسه به ده روز .من كه هرشب دو ركعت نماز برای پیداشدن زهرا میخواندم .خدایا شكرت
ریحانه
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۱
من فكرمیكنم این بنر رو دو یا سه هفته پیش توی عبدال آباد دیده بودم خیلی ناراحت شدم ولی حالا خداروشكر كه پیدا شده و بعدا شنیدم كه اون خانواده ك بچه رو دزدیده ۱۵ سال بوده كه بچه دار نمیشدن خدا انشاءالله مشكل همه رو حل كنه
مجتبی
-
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
مطمئنی ریحانه خانم؟؟؟؟واقعا؟
زهرا
-
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
ریحانه خانم واقعا این حرفی كه گفتید صحت داره ??شماازكی شنیدید ?به نظر من كه توسط افراددیگه دزدیده شده نه یه خانواده كه بچه دارنشدند .هرچی ام كه توااین 13روزبه زهرا كوچولو گذشته خانوادش هیچوقت بخاطرحفظ آبروی خودشون هم كه شده واقعیت رونمیگن . این حرفا شایعه س .حالااصل قضیه چیه خدا میدونه . امابازخداروشكر كه پیداشد

نیازمندی ها