شاگردان منصوریان با این آمار ضعیف به یک چهارم نهایی رسیدند!

استقلالی ها هر چند موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی شدند اما آمار ضعیفی را تا به حال در این رقابت ها از خود بر جای گذاشته اند.
کد خبر: ۹۷۰۱۹۶
شاگردان منصوریان با این آمار ضعیف به یک چهارم نهایی رسیدند!

به گزارش جام جم آنلاین ، در میان تیم هایی که به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند استقلال از همه ضعیف تر است. این تیم هر چند خط دفاعی بسیار عالی دارد اما در مقابل بسیار ضعیف است.

استقلال در مرحله اول به مصاف تیمی از لیگ استانی رفتند و فقط با 2 گل ملوان نوین را شکست دادند. آبی پوشان در مرحله یک شانزدهم، مس کرمان را در اوقات اضافی بازی و با یک گل شکست دادند. شاگردان منصوریان دیروز هم بعد از تساوی بدون گل موفق شدند در ضربات پنالتی، صبای قم را شکست دهند.

در میان تیم های صعود کرده به یک چهارم نهایی استقلال از همه ضعیف تر اما در مقابل نفت تهران از همه قوی تر است. شاگردان علی دایی تا این مرحله 12 گل خورده اند و در مقابل یک گل دریافت کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید جانفدا
-
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
در مقابل بسیار ضعیف است ....تا این مرحله 12گل خورده اند و در مقابل یك گل دریافت كرده اند ... چقدر اشتباه در متنتون دارید ... بجای اصرار به ضعیف بودن استقلال ، كادرتون رو قویتر كنید ! شما درست میگید استقلال از همه ضعیف تر و نفت !!! از همه قویتر است !!!!!!!! نفت دایی !

نیازمندی ها