بارش نزولات آسمانی تا 26 آبان ادامه داد

بارش شدید باران در 11 شهر ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود موج جدید بارش ها از غرب کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارش ها از غرب و جنوب غرب کشور از صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۷۳۲
ورود موج جدید بارش ها از غرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اصغری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: اولین مقصد موج جدید بارش ها ایلام و کرمانشاه بوده است که همین شرایط برای لرستان و شمال خوزستان پیش بینی می شود.

وی به اختلاف موج بارشی جدید و موج بارشی که هفته پیش میهمان کشورمان بود اشاره کرد و گفت: موج جدید سرعت کند و بارش های پیوسته دارد ولی شدت آن قابل توجه نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از فردا استان های همدان، مرکزی، تهران، قم، قزوین، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس درگیر موج جدید خواهند شد.

وی گفت: شمال غرب کشور مثل استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل نباید توقع بارندگی های قابل توجهی از این موج داشته باشند.

اصغری با اشاره به موج بارشی دیگری که از فردا و عرض های بالاتر عبور می کند، افزود: این موج کرانه های دریای خزر را درگیر خود خواهد کرد و وزش باد آن نیز معقول پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این موج از روز دوشنبه به شمال شرق کشور می رسد و خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان باید منتظر بارندگی باشند و این بارشها در سمنان، یزد، شمال کرمان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی امروز را تا چهارشنبه گرم ترین روز هفته عنوان کرد و گفت: روند کاهشی دما از فردا در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

اصغری افزود: هسته بارندگی ها تا روز چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر خواهد بود و بعید است برحسب میلی متر ، بارندگی ها بالاتر از صد میلیمتر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خسرو
-
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
شهریار باران بیاد
محمد
-
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
شهریار باران بیاد

نیازمندی ها