تلویزیون و رادیو را در هفته دفاع مقدس ببینید و بشنوید

یادواره های سیما و صدا از حماسه آفرینی های رزمندگان

دیدار سردار کارگر با دکتر عسکری

استخراج گنج دفاع مقدس، هنر صدا و سیماست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سرشار از مضامین بکر و سازنده است و به فرموده فرمانده کل قوا ما برای این 8 سال دفاع مقدس 80 سال کار برای انجام داریم.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۱
استخراج گنج دفاع مقدس، هنر صدا و سیماست
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرتیپ کارگر در دیدار با رئیس رسانه ملی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان "ما آماده‌ایم" افزود: معنویت و دین داری، آرمان خواهی، ایثار، ایستادگی،تدبیر و حکمت صفات برتری است که در دوران دفاع مقدس تجلی یافت و صدا وسیما که هم اکنون خود درگیر جنگ نرم است نقش بی بدیلی در فرهنگ سازی این فضائل دارد.
به گفته سردار سرتیپ کارگر، دفاع مقدس همه جناح ها را در خود جای داده و کلید وحدت است و فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش و تحریف شود.
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور همایش بزرگ فرهنگی است، گفت: 2 میلیون بازدید کننده مناطق عملیاتی راهیان نور در سال 91 سال گذشته به 6 میلیون نفر افزایش یافت که این حاکی از اثر گذاری رسانه ملی در معرفی یادمان های دفاع مقدس است.
رئیس رسانه ملی نیز در این دیدار پیروزی در جنگ تحمیلی را مرهون درک حماسه کربلا برشمرد و گفت:حماسه دفاع مقدس در امتداد حماسه انبیا و اولیا الهی است و اگر رسانه با حماسه عجین شود به سمت تعالی و ارزش های عمیق انسانی هدایت می شود.
دکتر عسکری افزود:حماسه دفاع مقدس عامل افزایش اعتماد به نفس و روحیه مقاومت در مواجهه با میدان ها و فتوحات جدید اسلام است و در حال حاضر نیز باید با کار جهادی کاستی ها را جبران کرد.
رئیس سازمان صداوسیما بر لزوم روایت های خلاقانه و هنرمندانه عملیات های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود:نقش زنان در دفاع مقدس هم باید برجسته تر از قبل در تولیدات رسانه ملی دیده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها