جام جهانی فوتسال - شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خورد.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۷
جام جهانی فوتسال - شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی صبح امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در گروه ششم به مصاف اسپانیا قهرمان 2 دوره مسابقات رفت که در نهایت با نتیجه 5 بر یک شکست خورد.

گل‌ها: لوزانو یک، رویس 7، آیکادرو 17 و 33 و میگلین 27 برای اسپانیا و علی اصغر حسن‌زاده 28 از روی نقطه پنالتی برای ایران

در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست اسپانیا توسط لوزانو به گل رسید و او توانست در دقیقه یک دروازه ایران را باز کند. در ادامه با وجود اینکه شاگردان ناظم‌الشریعه موقعیت‌هایی را روی دروازه اسپانیا خلق کردند اما این بار هم رویس بود که در دقیقه 7 توانست گل دوم اسپانیا را به ثمر برساند همچنین در دقیقه 17 آیکاردو از روی نقطه پنالتی دوم گل سوم قهرمان 2 دوره جام جهانی را به ثمر رساند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود اسپانیا به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان ناظم‌الشریعه آن طور که باید و شاید عمل نکردند و نتوانستند اختلاف به وجود آمده را جبران کنند و بار دیگر در دقیقه 27 این اسپانیا بود که توسط میگلین به گل رسید. در ادامه علی‌اصغر حسن‌زاده که در نیمه نخست یک پنالتی از روی نقطه دوم را از دست داده بود این بار توانست از روی نقطه پنالتی اول در دقیقه 28 گل اول ایران را وارد دروازه اسپانیا کند. در ادامه بار دیگر میگلین در دقیقه 33 دروازه ایران را باز کرد تا شاگردان ناظم‌الشریعه با نتیجه 5 بر یک شکست بخورند.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود بامداد روز جمعه به مصاف مراکش خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم آذربایجان با نتیجه پرگل 5 بر صفر مقابل مراکش به برتری رسید. با این نتایج آذربایجان در صدر گروه قرار گرفت و اسپانیا، ایران و مراکش در رده‌های بعدی ایستادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها