گزارش اختصاصی جام‌جم آنلاین:

افشای هویت واقعی تعدادی از تروریست‌های داعش ( عکس + اسلاید شو)

در این اسلاید شو شاهد تصاویر و اطلاعات هویتی تعدادی از عناصر گروه تروریستی داعش خواهید بود که در سوریه می‌جنگند.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۶
افشای هویت واقعی تعدادی از تروریست‌های داعش ( عکس + اسلاید شو)

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از لایو لیک، اخیرا اداره پلیس شهر بانجا لوکای بلگراد در جمهوری « سربستان » و همچنین سرویس امنیتی جمهوری « بوسنی و هرزگوین » طی گزارش مفصلی هویت واقعی و ملیت ‌تعداد زیادی از عناصر تروریست گروهک تکفیری داعش را منتشر ساخته و نسخه‌هایی از آن را برای ادارات پلیس کشور‌های مختلف ارسال کرده‌اند که بنا به گزارش وزیر امنیت صربستان فقط معدودی از کشورها مثل یونان، آلمان و اطریش به آن پاسخ داده و در مورد آن واکنش نشان داده‌اند.


بر اساس این مدارک افشاگرانه سرویس‌های امنیتی جمهور‌ی‌های صربستان و بوسنی و هرزگوین جزئیات مربوط به هویت و ملیت تعداد زیادی از عناصر تروریست‌ داعش که سال گذشته در کلیپی ویدئویی به منظور تهدید و ارعاب کشورهای حوزه بالکان ظاهر شده و صحبت کرده‌ بودند را منتشر ساخته است. بیوگرافی‌ها و عکس‌های زیر مربوط به تروریست‌های شرکت کننده در این فیلم تهدید آمیز داعش است که « سهم غرور در جهاد » نامیده می‌شود و در آن مسلمانان کشورهای حوزه بالکان را با شعار « جهاد مقدس » به اصطلاح این گروهک تکفیری تروریست به جنگ به با کافران در این منطقه و در نواحی که خودشان زندگی می‌کنند فراخوانده است.
این اعضای تروریست داعش بیشتر دارای ملیت بوسنی و هرزگوین هستند اما دربین آنها افرادی از کشورهای کروواسی، مونت نگرو، مسدونیا و آلبانی نیز دیده می‌شوند. برخی از آنها از پیش رسما به صفوف تروریست‌‌های داعش پیوئسته‌اند و نقش برخی از آنها در این گروهک تروریستی هنوز مشخص نشده است.
ناهید برکویچ
در فیلم ذکر شده او خود را « ابو جهاد البوسنی » معرفی می‌کرد . او متولد سال 1982 میلادی در شهر « توزلا » و شهروند ناحیه « کلادانج » است. او در سال 2013 به همراه همسرش « ملیسا حازیجیچ » برای جنگ به سوریه رفته و به تروریست‌های داعش در آنجا پیوسته است. یک شهر وند دیگر بوسنیایی به نام « آزمیر گوستوجیچ » و همسرش « الزدینا بربیچ » نیز به همراه آنها بوده اند.

اینس میدزیچ
نام مستعار او در ویدئوی فوق « شهاب الدین البوسنی » عنوان شده و سال 1990 در « بیحاچ »متولد شده و ساکن همانجا بوده است. او به همراه فردی به نام « فکرت هادزیچ » با پروازی از فرودگاه « سارایوو » در سال 2013 از راه استامبول ترکیه به سوریه رفته است. همسر او « ادینا مولا لیچ » نیز بعدا در همان سال به او پیوسته است.


جاسمین کسروویچ
این تبعه بوسنی که فردی بسیار خشن و تندرو است، در سال 1994 در « زاویدوویکی » به دنیا آمده و در همانجا سکونت داشته است. او به همراه فرد دیگری به نام « باجرو ایکانوویچ » در سال 2013 برای جنگ به تروریست‌ها پیوسته است. در ویدئوی داعش جاسمین کسروویچ خود را « ابو محمد البوسنیا » می‌نامد.


سید جولیچ
که در سال 2015 به هلاکت رسید، متولد سال 1976 شهر « دوبوج » است و در شهر « تسانج » زندگی می‌کرد. او در سال 2103 به همراه یک تروریست تندرو دیگر به نام « ادوارد دورگوتی » با پروازی از کشور انگلیس به ترکیه رفت.
او از آنجا به صربستان بازگشت و به همراه همسرش « مدینا دلیچ » به سوریه رفت.


ادین علی یو
در سال 1987 در سارایوو به دنیا آمده و تا پیش از پیوستن به داعش ساکن « هادزیچی » بوده است. او سال 2013 به همراه دو نفر به نام‌های « جاسمین گربوس » و « سزیم مندزوک » برای ملحق شدن به تروریست‌های داعش و جنگ به سوریه رفته است. سپس همسرش « آیدا کوبیچ » نیز در سوریه به او پیوسته است. این تروریست د ر اوایل سال 2014 در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به شدت مجروح شده است.


نرمین سابیچ
متولد سال 1982 در « درنوا گلاویکا » در منطقه « بوزانسکا کروپا » و در شهر « بریگووی» در منطقه « بازیم » سکونت داشته است. در سال 2014 به همراه همسرش « زلاتا سابیج » و 3 فرزند 8، 9 و 3 ساله‌اش از طریق فرودگاه سارایوو به استامبول ترکیه رفته است.


انس آیریشکیچ
متولد سال 1984 در « اسلوان گرادک » کشور اسلوانیی است روستای « لیچ فیلد » در منطقه « تسلیچ » سکونت داشته است. به همراه دختر و همسرش از طریق فرودگاه سارایوو به استامبول ترکیه و از آنجا به سوریه رفته است. در سال 2014 مدت 4 ماه در اوکراین اقامت داشته است.


میلارم بربیچ
که در سال 2014 از طریق فرودگاه سارایوو به استامبول و از آنجا به سوریه رفته است. در سال 1954 در منطقه « پپلاری » از شهر « زنیکا » متولد شده و در همانجا ساکن بوده است. او همچنین از یک پاسپورت آلمانی و یک پاسپورت اتریشی استفاده می‌کند.


مولودین چیکوارا
که که در سوریه به هلاکت رسیده، متولد سال 1989 در « تراوینک » بوده و ساکن « گورنجا موکا » بوده و به همراه فرمانده افراطی وهابی « نصرت اماموویچ » کار اداره مدرسه دینی در آنجا مرا به‌عهده داشته‌اند. در سال 2013 به همراه فردی به نام « انسوم سیوچم » که متولد نروژ بوده و در آلمان کار می‌کرده است و افراد دیگری به نام‌های انوروم لیلی‌جم، عبدالهم ایبرادزیجم، آدوانوم میجاتویجم و تالدینوم علی باشیچم به سوریه رفته است.


جاسمین حسیجیچ
متولد سال 1988 در « گرداچاک » ، پیش از رفتن به سوریه در شهر « توزلای » بوسنی و هرزگوین سکونت داشته است. در سال 2014 چند ماهی را در شهر « لویو » اوکراین گذرانده است. از محل اقامت فعلی او خبری در دست نیست.


نرمین جاهیچ
متولد سال 1983 « اسلوان گرادک » کشور اسلوانیا است. از محل اقامت فعلی او اطلاعاتی در دست نیست.


یوسف سلیموویچ
متولد سال 1958 در « اسوجات » در منطقه « زیوینیچ » بوده و از ملیت اتریشی استفاده می‌کند.


عابد پودبیچانین
متولد 1979 در « بریجو پولجه » که ملیت سربستانی دارد. در ویدئوی داعش او خود را با نام مستعار « ابو سفیه البوسنی » معرفی می‌کند.


آسیم ساجیر
متولد سال 1964 « پرسوو » بوده و تحت تاثیر اسلامگرایان تندروی تبعه آلبانی و کوزوو به جمهوری مسدونیا رفت تا آموزش نظامی ببیند. سال 2014 با تمام افراد خانواده‌اش ( همسرش بحریجا، پسرانش سمیر و صفت و دخترانش امیرا و آنیتا) به سوریه رفت. دخترش آنیتا با « امین هودزیچ » از تروریست های افراطی که در خط مقدم سوریه می‌جنگید، ازدواج کرد. « امین هودزیچ » به حکم دادگاه سارایوو به جرم شرکت در جنگ سوریه به یک سال زندان محکوم شد.


ریدوان حاچیفی
در فیلم داعش او خود را با نام مستعار « ابو مقاتیل الکوزوو » معرفی کرد. او که متولد سال 1990 در منطقه « گنجیلین » آلبانی است در سال 2014 به منصب فرماندهی سازمان تروریستی آلبانیایی در کشورهای اسلامی رسید. بیشتر اعضای آلبانیایی داعش تحت فرماندهی او هستند.


آلمیر داچی
در سال 1983 در کشور آلبانی متولد شده است. او بدون مجوز مقامات جمعیت اسلامی آلبانی، امام جماعت مسجدی در آلبانی شد. او به عنوان یک تروریست اسم و رسم دار داعش در لیست افراد تحت تعقیب بین المللی است. او در دادگاه عالی «تیرانا» در کشور خودش آلبانی نیز به علت ارتکاب جرائم خشن و تروریسم و کلی جنایات دیگر محکوم شده است. او در ویدئوی داعش با اسم مستعار « ابو بلقیس ال آلبانی » خود را معرفی می‌کند.


میرزا حکلاج
او متولد سال 1984 در «پدوریکا» است که در اوایل سال 2015 به هلاکت رسیده است. از سرنوشت همسر و فرزندانش خبری در دست نیست. حکلاج در ویدئوی داعش خودش را با نام مستعار « ابو مریم ال آلبانی » معرفی می‌کند.


ابوصدیق البوسنی
هویت اصلی این تروریست در لیست سوریس‌های اطلاعاتی ثبت نشده است. فقط می‌دانیم که او از کشور بوسنی و هرزگوین است.


آرمین دلیچ
که در سال 1998 در کشور بوسنی و هرزگوین به دنیا آمده و تابعیت اطریشی دارد. او در سال 2013 برای مدتی را در اوکراین بوده است.


آلیس دزماجیلی
او آلبانیایی بوده و متولد سال 1998« گنجیلان » است که در سوریه به هلاکت رسیده است.


بنا بر گزارش پلیس صربستان و بوسنی و هرزگوین، از شروع جنگ در سوریه چندین هزار نفر مسلمان افراطی از کشورهای منطقه بالکان که بیشتر از کشورهای بوسنی و هرزگوین، آلبانی، مسدونیا، کروشیا، مونت نگرو و سربستان هستند، برای پیوستن به تروریست های داعش به سوریه رفته‌اند. بیشترین این افراد از مناطق سارایوو، پریشتینا، اسکوپلج و تیرانا به گروهک تکفیری داعش پیوسته‌اند.

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
۰
۰
مشخصات یكی به آخر را تصحیح كنید پیرمرد است نوشتید متولد1998!
FIROOZ
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
آرمین دبیچ را متولد 1998معرفی كرده اید



پیرمرد18ساله ؟

نیازمندی ها