از سوی معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما:

برنامه های انتخاباتی رسانه ملی در مراکز استان ها اعلام شد

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما از برنامه های رسانه ملی در حوزه برگزاری انتخابات در صدا و سیمای مراکز استان ها خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۷
برنامه های انتخاباتی رسانه ملی در مراکز استان ها اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در مراسم افتتاح طرح های فنی صدا و سیمای مرکز سمنان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در صدا و سیمای مراکز استان ها مانند شبکه های سراسری ، در چهار حوزه تبیینی ، تبلیغی ، تهییجی و تشویقی انتخابات برنامه ریزی شده است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای افزود : مهمترین موضوعی که در شبکه های صدا و سیمای استان ها برنامه ریزی شده است ، برنامه سازی انتخاباتی بر اساس شاخصه های بومی و محلی است.

وی تصریح کرد: همه تبلیغات مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر عهده شبکه های استانی است و مقدمات این کار هم در حال انجام است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای اظهار امیدواری کرد : با مشخص شدن نامزدهای مجلس خبرگان رهبری ، برنامه معرفی نامزدها ، ضبط و به تدریج پخش شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم همچنین در خصوص توسعه طرح های مبتنی بر فناوری های نوین و شبکه های HD در مراکز استان ها گفت : روند اجرای این طرح کند و در حد مقدورات شبکه ها در حال عبور از SD به HD هستیم ولی روند تعاملی شدن شبکه های استانی مطلوب و سریع است.

وی افزود : زیر ساخت های تعاملی شدن شبکه های استانی فراهم شده و به زودی با راه اندازی شبکه های IP MEDIA IPTV ، شبکه های استانی به سمت تعاملی شدن پیش خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها