فال

فروردین: این روزها سرتان حسابی شلوغ است و کارهای زیادی دارید که باید به انجام همه آنها برسید. گاهی اوقات از حجم زیاد کارها کلافه می‌شوید و دوست دارید فرصتی کوتاه برای استراحت داشته باشید. حتما برای خود استراحت در نظر بگیرید، زیرا به واقع به آن نیاز دارید.
کد خبر: ۸۴۰۴۹۳
فال

اردیبهشت: مدت‌هاست از فردی بی‌خبرید، اما گاهی اوقات به یادش می‌افتید و برای او احساس دلتنگی می‌کنید.

به زودی از جانبش خبری خواهید شنید، اما وقت آن رسیده که تکلیف خودتان و این دوست قدیمی را روشن کنید یا ارتباط‌تان باید تصحیح شود یا برای همیشه به اتمام برسد.

خرداد: بعضی از خلق و خوهای اشتباه قدیمی را کنار گذاشته‌اید و تلاش می‌کنید به فردی جدید تبدیل شوید.

تا آنجایی که برایتان ممکن است از منفی‌بافی و ناامیدی دور شوید و شادی و امید را جایگزینش کنید. ایمان داشته باشید که مثبت‌اندیشی زندگی‌تان را متحول خواهد کرد.

تیر: قصد آغاز کاری جدید را دارید یا می‌خواهید شراکت با فردی را شروع کنید. می‌تواند برد بزرگی باشد به شرط آن که تمام جوانب قضیه را بسنجید و قدم‌هایتان را درست بردارید.

کسب اطلاعات صحیح، کوشش و تلاش فراوان و مقاومت کردن رمز موفقیت شماست.

مرداد: اهداف بزرگ و خوبی دارید، برنامه‌هایی فوق‌العاده طرح کرده‌اید و نهایت تلاش‌تان را برای به عمل درآوردن آن برنامه‌ها به کار می‌برید.

این همه تلاش و کوشش قطعا شما را به سمت موفقیت می‌رساند. انعطاف‌پذیر باشید و با اطرافیان‌تان به مهربانی رفتار کنید زیرا آنها به محبت شما احتیاج دارند.

شهریور: گاهی زندگی پرفشار می‌شود و شما احساس می‌کنید ناراحتی‌ها کمر به قتل‌تان بسته‌اند. شما نباید اجازه دهید که ذهنتان به سمت غصه و ناامیدی پیش برود.

شرایط دشوار بهترین انگیزه برای تلاش و کوشش است. همین الان برای خود تصمیماتی بگیرید و فعالانه به سمت خوشبختی پیش بروید.

مهر: زمین و زمان در حال تحول است و شما در کانون تغییرات زندگی‌تان قرار دارید. موقعیت‌های خوبی در زندگی‌تان پیش آمده، اما همه چیز بسته به این است که آیا شما آن موقعیت‌ها را می‌قاپید و از آنها استفاده می‌کنید یا نه.

نهایت تلاش‌تان را برای موفقیت و خوشبختی به کار بندید تا بعدها حسرت شرایط از دست رفته را نخورید.

آبان: این که با رقبای خود رقابت می‌کنید بسیار ارزشمند است، اما مراقب باشید این کار جنبه بدخواهی برای رقیبان را پیدا نکند. بدخواه دیگران نباشید که خدا برایتان بد نخواهد. از حوادث تلخ زندگی درس بگیرید.

آذر: عشق و شادی و نشاط زندگی‌تان را دربر می‌گیرد و شما را از ته دل خوشحال می‌کند. اخبار خوبی می‌شنوید و امید زیادی پیدا می‌کنید.

موقعیت خوبی است برای خانه‌تکانی روح از غصه‌های گذشته. سعی کنید تمام ناراحتی‌های قبل را برای همیشه به دست فراموشی بسپارید و از این پس روحیه‌ای شاداب داشته باشید.

دی: تلاش‌هایتان به ثمر نشسته و به زودی روزهای خوشه‌چینی از راه می‌رسد. در این مدت تلاش‌های زیادی انجام داده‌اید و الان سزاوار پاداشید. از همین الان به فکر برنامه‌ریزی برای اهداف بعدی‌تان باشید.

بهمن: مشاوره با افراد دانا و دلسوز و نظرخواهی از آنها شرط عقل است. اگر سوالاتی دارید که بر سر پاسخ آنها مردد هستید می‌توانید از چند فرد آگاه و خوش‌نیت راهنمایی بگیرید. این کار بهتر از تجربه کردن شخصی تمام سختی‌هاست.

اسفند: دل شکسته‌اید. کسی شما را آزرده یا بابت اتفاقی ناراحتید. این وضعیت با قلب مهربان و در عین حال شکننده شما منافات دارد و احساس می‌کنید احتیاج به شارژ شدن دارید. کمی وقت برای خودتان بگذارید.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها