شیخ نعیم قاسم در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:

حزب‌الله نبود لبنان تفریحگاه صهیونیست‌ها می‌شد

قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه اگر جهاد حزب‌الله نبود، لبنان تفریحگاه صهیونیست‌ها می‌شد، گفت:‌ایران امروز قدرتی منطقه‌ای است که در معادلات جهانی تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۲۵۶۰۴
حزب‌الله نبود لبنان تفریحگاه صهیونیست‌ها می‌شد

به گزارش فارس، شیخ نعیم قاسم در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: حزب‌الله لبنان در خط ولایت اسلام و مقاومت است و با خط انحراف که به صورت‌های گوناگون شیطانی بروز می‌کند، مبارزه می‌کنیم.

وی تکفیری‌ها، صهیونیست‌ها و سایر دشمنان اسلام را از گونه‌های خط انحراف برشمرد و افزود: این گروه‌ها در مقابل خط اسلام ناب محمدی (ص) قد علم کرده‌اند، اما بدانند که جنگ ما با آنها تا شکست آنان ادامه خواهد داشت.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: 9 سال پیش در چنین روزهایی اسرائیل غاصب جنگ بزرگی را برای شکست مقاومت و حزب‌الله لبنان به راه انداخت، اما با وجود 33 روز متوالی خرابکاری، کشتار و جنایت به اعتراف خود و جهان، سرخورده و سرشکسته بیرون آمد، اما حزب‌الله و مقاومت از جنگ 33 روزه سرافراز خارج شدند.

قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان متذکر شد: پیروزی حزب‌الله لبنان در 3 عامل پایبندی و ایمان به اسلام ناب محمدی (ص)، تلاش برای عمل به حق آزادی سرزمین و تلاش مردان خدا و مجاهدان نهفته است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به شهادت بزرگان حزب‌الله نظیر سیدعباس موسوی و عماد مغنیه و شیخ راغب حرب تصریح کرد: خداوند به پیروان راهش و جهادگران وعده کمک و یاری داده است و ما با تقدیم شهدای بزرگ ثابت کردیم که به اسلام ناب محمدی (ص) ایمان داریم.

وی ادامه داد: امام راحل عظیم‌الشأن به ما آموخت که باید چگونه به کمال برسیم، عزیز باشیم و نسل‌های آینده را به عزت و آزادی رهنمون شویم؛ تمام برکات و پیروزی‌هایی که ملت بزرگ ایران شاهد آن بود همه آنها امروز مرهون پیروی از ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش هدف از تشکیل دولت اسرائیل را نه فقط اشغال بخشی از سرزمین‌های اسلامی بلکه تسلیم دلها در مقابل قدرت شیطانی صهیونیست‌ها دانست و یادآور شد: وقتی حزب‌الله لبنان مقابل آنها قد علم کرد، آنها هم تمام قد در مقابل ما ایستادند و مسئولیت ماست که باز هم ایستادگی و ان‌شاءاللهکنیم به لطف خدا باز هم آنها را با شکست و هزیمت آشنا خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها