بازگشت قهرمانی از جایی که محروم شده بود!

اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته دوم لیگ برتر

جریمه در انتظار 5 تیم لیگ برتری فوتبال

رییس کمیته انضباطی فدراسیون با تاکید براینکه در برخی از دیدارهای هفته نخست لیگ برتر، تخلفاتی گزارش شده است، گفت: بر این اساس 5 تیم با جرایمی روبرو خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۳۶
جریمه در انتظار 5 تیم لیگ برتری فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده گفت: تخلفات گزارش شده شامل اهانت، فحاشی و رفتار نامناسب تماشاگران و عوامل تیم ها اعم از مربی و سرمربی به مقامات رسمی مسابقات و یا تیم حریف است.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته اول مسابقات برگزار شد، مدیرعامل باشگاه ها را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد و از آنها می خواهیم تا سکوی های خود را به هر نحوی که می شود، کنترل کنند.

حسن زاده گفت: به عنوان مثال از مدیر عاملان پرسپولیس، ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز می خواهیم دقت بیشتری در نوع رفتار تماشاگران خود داشته باشند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم، تیم ها با جریمه نقدی و محرومیت روبرو می شوند و اگر رفتار غیر ورزشی ادامه یابد، جرایمی نظیر برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر و یا انتقال دیدار به شهر دیگر را در نظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی گفت: دلایل اصلی حوادث و تخلفات انضباطی مصاحبه ها و صحبت هایی است که عوامل تیم ها قبل و بعد از مسابقات انجام می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها