روح شیطانی کوالا ها هنگام جنگ + فیلم

کوالا حیوان بسیار آرام و گیاهخواری است که بیشتر شبیه یک عروسک زنده است و همین مساله موجب محبوبیتش در جهان شده است. با این حال، این حیوان آرام هنگام نبرد روحی شیطانی در درونش حلول می کنند.
کد خبر: ۷۸۸۳۶۰
روح شیطانی کوالا ها هنگام جنگ + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسنوتر، کوالا جانوری گیاهخوار و کیسه‌دار و بومی استرالیا است. کوالا فقط از برگ های اوکالیپتوس تغذیه کرده که انرژی کمی را ایجاد می کند. به همین دلیل کوالا ها که روی درختان اوکالیپتوس زندگی می کنند اغلب ساعات روز را در خواب بوده و حرکاتشان کند است.

کوالا ها به دلیل آرامی و شکل زیبایشان به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند. با این حال، همین جانور آرام هنگام جنگ بر سر قلمرو با همنوعش به یک جنگجو با روحی شیطانی مبدل می شود.

دریک باغ وحش یک کوالا نر بالغ به سراغ نر جوانتری می رود. نر جوان از ترس بی وقفه جیغ می کشد. نر بالغ ناگهان کوالای جوانتر را با پنجه ها گرفته و گازش می گیرد. نر قدرتمند همنوع بینوایش را از درخت اوکالیپتوس پایین کشیده و در همان حال از گاز گرفتنش دست بر نمی دارد.

غرش های کوالا نر خشمگین اصلا تناسبی با خلق و خوی آرام این حیوان ندارد گویی که یک حیوان درنده خشمگین می غرد. کوالای جوان به گوشه ای پناه می برد اما کوالای بالغ ظاهرا دست بردار نیست.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها