همه ترانه هایی که مازیار فلاحی در جشنواره خواند

مازیار فلاحی صحنه را به مرتضی پاشایی سپرد/تصاویر

جام جم نوا: کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی مازیار فلاحی شامگاه ٢٣ بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که طی آن فلاحی یاد هنرمند فقید مرتضی پاشایی را زنده کرد.
کد خبر: ۷۶۹۹۷۷
مازیار فلاحی صحنه را به مرتضی پاشایی سپرد/تصاویر

در ابتدای این کنسرت که به دلیل زمان صرف شده برای نشستن مخاطبان در جایگاه های خود با ٣٠ دقیقه تأخیر و در ساعت ٢١:٣٠ آغاز شد، کلیپ آهنگ «این نامه رو فقط لیلا بخونه» با صدای مازیار فلاحی که کلیپ برگزیده جایزه ققنوس بود، پخش شد. در ادامه فلاحی با اجرای قطعه «قلب یخی» روی صحنه حاضر شد و حاضران در سالن نیز با کف زدن و جیغ کشیدن، احساسات خود را ابراز کردند.
قطعات «عکس یادگاری»، «دوست دارم» و «لعنت به من» در ادامه توسط فلاحی اجرا شدند. وی قبل از اجرای قطعه «لعنت به من» خطاب به حاضران گفت: چندی پیش آقای لطیفی کارگردان خوب سینما از من خواست تا موسیقی فیلم «اسب سفید پادشاه» را که به گفته خودش یک فیلم دخترانه است و به زودی اکران می شود، بسازم. آهنگی که ساختم بسیار عاطفی است و در حال و هوای «لعنت به من» است.
«ماه هفتم»، «عروسک» و «بارون» نیز دیگر قطعاتی بودند که توسط مازیار فلاحی اجرا شدند. سپس فلاحی با بیان اینکه به دلیل اینکه هوا بارانی است و او هم روزهای بارانی را به جای روزهای آفتابی دوست دارد، زیرا معتقد است مردم در زیر باران خالص تر و پاک تر و عاشق تر هستند، قطعه «بازم بارون زده نم نم/ دارم عاشق می شم کم کم» را اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها