8 نفر از زندانی های فراری در برزیل از سوی پلیس دستگیر شدند

نقشه ‌3 زن برای فراری دادن 28 زندانی

سه زن جوان با طرح نقشه‌ای توانستند زندانبانان زندان عمومی نواد را در برزیل فریب داده و پس از بیهوش کردن آنها، 28 زندانی را فراری دهند.
کد خبر: ۷۶۸۸۳۴
نقشه ‌3 زن برای فراری دادن 28 زندانی

صبح جمعه نگهبانان شیفت صبح زندان نواد در نزدیکی کویابای برزیل وقتی به محل کار آمدند، متوجه باز بودن در زندان شدند. آنها سریع وارد محوطه زندان شده و با سه زندانبان که با دستبند به هم بسته شده بودند، روبه‌رو شدند.

سه زندانبان شیفت شب بیهوش بودند و سلاح‌‌های آنها سرقت شده بود. 28 زندانی هم موفق به فرار شده بودند و هیچ ردی از آنها نبود.

بلافاصله با حضور پلیس در محل زندان تحقیقات در این زمینه آغاز شد.یکی از زندانبانان که هوشیاری بیشتری داشت، در جریان تحقیقات گفت: عصر دیروز سه زن که لباس پلیس به تن داشتند، به اینجا آمدند و ما را به جت اسکی دعوت کردند. ما هم با آنها همراه شدیم و پس از تفریح هنگام بازگشت به زندان سه زن ما را به شام دعوت کردند.

او افزود: شام را که خوردیم، دچار سرگیجه شده و بیهوش شدیم و وقتی به‌هوش آمدیم، متوجه شدیم این نقشه‌ای برای فرار زندانیان بوده است.

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد، یکی از زنان که در نقش پلیس ظاهر شده بود، دوست دختر یکی از زندانیان است که با کمک دو دوست خود این نقشه را اجرا کردند. زندانیان پس از رهایی از بند، 14 قبضه سلاح و تعداد زیادی گلوله را از زندان سرقت کردند.

پلیس پس از جستجوهای گسترده در حوالی زندان موفق شده تاکنون هشت زندانی را دستگیر کند و دو قبضه سلاح از آنها کشف شده است. جستجوی پلیس برای دستگیری 20 زندانی دیگر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها