گزارش کامل از همایش «پتک جمهوریت بر سر اشرافیت»

رحیمیان: منافقین جدید با ادعای خط امام درصدد براندازی هستند

برنامه های بزرگداشت حماسه ۹دی

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، ویژه برنامه های این ستاد را به مناسبت سالروز این حماسه تشریح کرد.
کد خبر: ۷۵۳۳۸۴
برنامه های بزرگداشت حماسه ۹دی

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ علی محمد نائینی در نشست خبری با بیان این که ویژه برنامه های بزرگداشت این حماسه با خطبه های نماز جمعه و سخنرانان پیش از خطبه پنجم دی آغاز شده است؛ گفت: این ویژه برنامه ها تا دوازدهم دی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نهم دی همزمان با شب سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) اجتماع بزرگ زائران حسینی در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی اضافه کرد: در تهران نیز نهم دی اجتماعی با حضور گروه های مختلف مردمی پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نائینی گفت: شبکه های مختلف رادیویی بیش از 70 ساعت و شبکه های مختلف سیما نیز بیش از 36 ساعت نماهنگ، گفتگو، فیلم، تحلیل و مستند با موضوع حماسه نهم دی پخش خواهند کرد.

وی افزود: در هر یک از مناطق 22 گانه تهران برنامه های ویژه ای پیش بینی شده است که در مساجد، فرهنگسراها، سرای محلات و سالن های نمایش اجرا می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی اضافه کرد: این برنامه ها شامل نشست های تبیینی، تحلیلی، سخنرانی، نمایشگاه عکس، کاریکاتور، تئاتر و شب شعر است.

نائینی با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی «تجسم بصیرت» با دو موضوع هنرهای تجسمی و سینما؛ گفت: 1486 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و برگزیدگان این جشنواره در مراسمی در برج میلاد قدردانی خواهند شد.

وی افزود: افتتاح سه نمایشگاه عکس و گرافیک در نگارخانه برج میلاد، نگارخانه گل سرخ و پارک دانشجو همزمان با نهم دی یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی است.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی با بیان این که رونمایی از کیفرخواست حقوقی محاکمه سران فتنه که به همت جنبش دانشجویی دانشگاه های تهران تنظیم شده است یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت نهم دی است، اضافه کرد: همایش "میثاق روزنامه نگاران و دانشجویان بسیجی با ولایت" دوشنبه هشتم دی در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی) برگزار می شود.

وی گفت: همایش علمی "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88" سه شنبه 9 دی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد حماسه نهم دی افزود: تجمع هفت هزار نفری طلاب و مبلغان حوزه علمیه استان تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی دهم دی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نائینی گفت: برپایی بیش از 4800 گردهمایی، نشست بصیرتی و تجمع های مختلف تبیینی - تحلیلی نیز در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: تهیه و تولید نرم افزار چند رسانه ای بصیرت با موضوع نهم دی، حرکت کاروان روایت فتنه با حضور گروهی از طلاب و روایت حوادث فتنه، برگزاری همایش حماسه حسینیان، برپایی بیش از 200 نشست ادبی و شب شعر و برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر در نقاط مختلف کشور از دیگر برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها