آخرین مهلت برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 94

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 گفت: مهلت ثبت نام ساعت 24 فردا چهارشنبه به پایان می رسد و این زمان دیگر تمدید نمی شود.
کد خبر: ۷۳۹۷۰۵
آخرین مهلت برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 94

دکتر حسین توکلی افزود: تاکنون 644 هزار و 665 نفر در آزمون کارشناسی ارشد 94 ثبت نام کرده اند و افراد تا فرداشب فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی رشته‌های امتحانی دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 94 اصلاح شده است که نیاز است داوطلبان به آن توجه کنند. آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام کرده و با توجه به این تغییرات تمایل به اصلاح تقاضانامه ثبت‌نامی خود دارند، می‌توانند تا تاریخ 28 آبان ماه با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند.

تغییرات جداول رشته‌های امتحانی در گروه علوم انسانی

رشته "فلسفه علوم اجتماعی" به عنوان رشته جدید با ضرایب دروس اعلام شده به مجموعه علوم اجتماعی (کد 1108)، رشته "کلام امامیه" به عنوان رشته جدید در مجموعه الهیات و معارف اسلامی (3) «کد 1113»، رشته "حقوق نفت و گاز" به عنوان رشته جدید در مجموعه حقوق (کد 1126) و رشته "مطالعات جهان (بین الملل) - مطالعات آفریقا" به عنوان رشته جدید در مجموعه مطالعات جهان (کد 1131) اضافه شده است.

عنوان گرایش "تحقیق در ارتباطات اجتماعی" از رشته "مطالعات فرهنگی و رسانه" از مجموعه علوم ارتباطات اجتماعی (کد 1138) حذف می شود.

تغییرات جداول رشته‌های امتحانی در گروه علوم پایه

رشته "زیست فناوری با گرایش صنعت و محیط زیست" به عنوان رشته جدید در مجموعه زیست شناسی (کد 1206) اضافه شده است. عنوان رشته " محاسبات نرم – ساختارهای جبر منطقی" به "محاسبات نرم" با گرایش "ساختارهای جبر منطقی" اصلاح می‌ شود.

تغییرات جداول رشته‌های امتحانی در گروه فنی و مهندسی

جدول عنوان رشته و مواد امتحانی مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (کد 1276) و جدول عنوان رشته و مواد امتحانی مجموعه مهندسی کامپیوتر (کد 1277) اصلاح شده است.

تغییرات جداول رشته‌های امتحانی در گروه هنر

رشته "تاریخ هنر جهان اسلام" به عنوان رشته جدید در مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی (کد 1359) اضافه شده است. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها