سایت موسیقی جام جم رختی دیگر بر تن کرد

شورانگیزترین نغمه های عاشورایی در جام جم نوا

جام جم نوا، وب‌سایت تخصصی موسیقی موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم با شکل و شمایلی تازه در دسترس مخاطبان قرار گرفت تا بتواند شورانگیزترین نغمه های عاشورایی را در ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) عرضه کند.
کد خبر: ۷۳۲۵۹۷
شورانگیزترین نغمه های عاشورایی در جام جم نوا

به گزارش جام جم آنلاین، سایت جدید جام جم نوا هم از لحاظ بصری کاملا تغییر کرده و هم از لحاظ لحاظ ساختاری، دسترسی مخاطبان به موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را سهولت بخشیده است.

طراحی جدید جام جم نوا شامل لینک های متفاوت و تازه تری است و شاید مهم ترین تفاوتش با طراحی پیشین، سهولت در گوش دادن به موسیقی های روز و البته اضافه شدن لینک دانلود به تک آهنگ های منتشر شده است. ضمن اینکه یک «پخش کننده» (پلی لیست) موسیقی در بالای سایت طراحی شده که کاربران می توانند گلچینی از موسیقی های مورد علاقه خود را از سایت انتخاب کنند و آن را به این پخش کننده موسیقی اضافه کنند تا منتخب موسیقی های مورد علاقه شان به ترتیب انتخاب پخش شود.

در طراحی جدید، گفتگوها و اخبار تفکیک شده اند و بخشی هم با عنوان «چهره ها» به سایت اضافه شده تا بخشی از اخباری که تنها مربوط به ستاره ها و فعالیت های حاشیه ای آنها در دنیای موسیقی است در آن قرار بگیرد. همچون طراحی پیشین، موسیقی های تصویری هم در این سایت جای خود را دارد و به راحتی از صفحه اول قابل تماشا و البته دانلود است. بخش های دیگری همچون موسیقی بین الملل و موسیقی بی کلام هم که در سایت پیشین در لینک های مختلف قابل مشاهده بود حالا در صفحه اول قابل دسترسی است.

اگر اکنون به سایت جام جم نوا مشاهده کنید، تازه ترین نغمه ها و نوحه های عاشورایی را از مداحان سرشناس کشور به همراه گنجینه ای عظیم از موسیقی ایرانی را در سبکهای مختلف مشاهده خواهید کرد. موسیقی بین الملل نیز بخش دیگری از این سایت را در بر می گیرد.

ما تلاش می کنیم تا در این سایت، به همه علایق و سلایق علاقه مندان به موسیقی مجاز پاسخ دهیم و در عین حال، آرمانها و ارزشهای اسلامی را نیز از یاد نبریم. از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید و جام جم نوا و دیگر سایتهای تخصصی جام جم آنلاین را نیز به دوستان و نزدیکان خود معرفی کنید.

گر اهل آگاهی از تازه ترین رویدادهای ایران و جهان هستید، مطالب سایت اصلی جام جم آنلاین را بخوانید، اگر می خواهید موسیقی های جدید و پرطرفدار را بشنوید و از اخبار آن آگاه شوید، به «جام جم نوا» سر بزنید، اگر اهل فیلم هستید، فیلم ها و ویدئوهای خبری شاد و مفرح را در «جام جم نما» ببینید، اگر به مطالب اجتماعی و خانه و خانواده علاقه دارید، حتما از آشنایی با «جام جم سرا» خوشحال خواهید شد، اگر می خواهید بدانید در رادیو، تلویزیون و سینما چه می گذرد، مطالب «جام جم سیما» را بخوانید، اگر اهل عکس و دیدنی های ایران و جهان هستید، می توانید عکس های تولیدی عکاسان جام جم را با کیفیتی عالی در «جام جم عکس» تماشا کنید و اگر اهل ورزش هستید، از اخبار و گزارش های رویدادهای ورزشی در داخل و خارج ایران و حواشی مربوط به آن در «جام جم ورزش» مطلع شوید.

اما، هنوز جام جم آنلاین تمام نشده است چون ما در اینجا، علاقه مندان به تاریخ را هم فراموش نکرده ایم و موضوعات، مطالب جذاب و خواندنی های تاریخی را نیز در «جام جم ایام» تقدیم شما می کنیم.

ما علاقه مندان به دنیای فناوری را نیز از یاد نبرده ایم و از امروز سایت « جام جم کلیک» را به روی مخاطبان گشوده ایم تا از تازه ترین و مهمترین تحولات دنیای فناوری اعم از رایانه، تلفنهای همراه، اینترنت، ابزارهای هوشمند، گجت های همراه، امنیت و خلاصه، همه مطالب مربوط به دنیای مجازی باخبر و آگاه شوند.

علاوه بر اینها، در سایت جام جم نشریات، نسخه روز روزنامه جام جم و ضمیمه آن را به همراه آرشیو شماره های قبلی آن عرضه می کنیم تا کسانی که علاقه مند به مطالعه روزنامه هستند یا مطالب شماره های پیشین آن را جست وجو می کنند، به راحتی به آن دست یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها