سخنگوی شورای عالی امنیت ملی

اخبار مجعول و بی اساس را باور نکنید

شمخانی: قدرت نرم ایران، هدف اصلی دستگاه‌های جاسوسی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه‌های جاسوسی با اشراف به تأثیرگذاری توان نرم جمهوری اسلامی در تغییر موازنه قدرت در سطح بین‌المللی، تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های تخصصی ذی‌ربط کشور نفوذ کنند.
کد خبر: ۷۲۲۸۲۹

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی شمخانی که در جمع مسئولان مراکز روابط عمومی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی سخن می‌گفت، افزود: اصلی‌ترین مأموریت مراکز روابط عمومی، تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقای ‌امید و نشاط مستمر در جامعه است. وی با تبیین نقش و کارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم و آموزه‌های دینی به رویکردهای رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور در سال‌های دفاع مقدس و جایگاه بی‌بدیل امام خمینی(ره) در این عرصه اشاره کرد و گفت: حفظ و تقویت توان روحی و معنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی وی، معجزه‌ای بود که از رهگذر بهره‌گیری هوشمندانه و موثر تبلیغاتی و رسانه‌ای حاصل شد.

شمخانی با تأکید بر ضرورت افزایش تناسب بین اقدامات گسترده و موثر دستگاه‌های دولتی با فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای که برای انعکاس فعالیت‌ها انجام می‌شود، گفت: ارزش‌افزایی در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با افکار عمومی فقط با توجه خاص به اولویت‌ها، نیازمندی‌ها و انتظارات مردم فراهم خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات سی و پنج ساله نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با بحران‌ها و شرایط خاص اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیت‌های ارتباطی شامل رسانه‌های عمومی، فضای مجازی، تریبون‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق و توسعه اقتصادی کشور استفاده و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها