علی اضعر زارعی :

قدیم‌الاسلام‌ها از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده‌اند

نماینده تهران فتنه 88 را حاصل انحراف فکری و دل دوختن به اجانب خواند و گفت: قدیم‌الاسلام‌هایی که میان نظرات گذشته‌ و اظهارات امروزشان اختلاف است، از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده و به جای اصلاح و توبه در موضع طلبکاری برآمده‌اند.
کد خبر: ۶۹۳۸۶۳
قدیم‌الاسلام‌ها از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده‌اند

علی‌اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی با یادآوری هشدار مهم مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان نظام مبنی بر اختلاف ‌افکنی دشمن در دستگاه محاسباتی مسئولان گفت: دشمن از راه تهدید و تطمیع در صدد به اشتباه انداختن مسئولان است.

وی هدف دشمن از تهدید را ایجاد ترس به ‌منظور عقب‌نشینی مسئولان از مواضع و هدف از تطمیع را سست کردن اراده‌ها عنوان کرد و افزود: وعده دادن از تهدید خطرناک‌تر است، زیرا اعتماد به اظهارات دشمن سبب تزلزل مسئولان کم‌بصیرت می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: محاسبه غلط مسئولان ناشی از اعتماد به دشمن عامل خسران می‌شود و مشاهده می‌شود که در مقاطعی برخی مسئولان فریب دشمن را خورده‌ و در راستای اهداف دشمن حرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به‌ عنوان مثال وقتی مسئولی پی‌درپی می‌گوید با برداشت تحریم‌ها، وضع اقتصادی ایران بهبود می‌یابد، اینگونه اظهارات سبب عدول از ارزش‌ها، مطابق نظر استکبار است.

نماینده تهران با اشاره به اینکه رهبری بارها شکستن تحریم‌ها را بیش از تصمیم دشمن و در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند، بیان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنای عمل ما باشد، ادامه تحریم‌‌ها از دستور کار دشمن خارج می‌شود.

وی از جمله عوامل مؤثر مبارزه با فساد اداری را پرهیز از روحیه اشرافی‌گری و تجملی در میان مسئولان دانست و گفت: ‌برخورد با مفاسد اقتصادی در شبکه اختاپوسی کنونی، کار بسیار سختی شده است و برخورد نکردن با فساد برخی مسئولان نقطه ضعفی برای قوه قضائیه محسوب می‌شود.

زارعی با انتقاد از نقش کمرنگ مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: ‌از هیأت رئیسه مجلس انتظار داریم تا مجلس را در این راستا فعال‌تر کند نه اینکه سؤالات نمایندگان از وزرا را فرسایشی کند.

نماینده تهران با تذکر به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مبنی بر عدم پذیرش هیچ‌گونه محدودیتی در تحقیقات هسته‌‌ای در بخش دیگری از نطق خود گفت:‌ دو فتنه 78 و 88 از حوادث تلخی است که حاوی درس‌های فراوانی است.

وی فتنه 88 را حاصل انحراف فکری و اعتقادی و دل دوختن به اجانب خواند و ادامه داد: قدیم‌الاسلام‌هایی که میان نظرات گذشته‌ و اظهارات امروزشان اختلاف است، از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده و به جای اصلاح و توبه در موضع طلبکاری برآمده‌اند.

زارعی افزود: آنها در پوشش قانون‌گرایی، قانون را شکسته، دل‌های مؤمنان را آزرده و دشمن را خوشحال کردند، ماه مبارک رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان در مورد حوزه انتخابیه خود گفت: زیرساخت‌های تهران متناسب با توسعه و افزایش جمعیت آن گسترش نیافته و ضروری است تا در این باره تصمیماتی اتخاذ شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها