هشدار ! بادهای شدید به تهران می رسد

در حالی که صبح امروز حوالی ساعت ساعت 10 سازمان هواشناسی به شهروندان تهرانی هشدار جدی داد تا نیم ساعت دیگر طوفان تازه ای ، پایتخت را دربر می‌گیرد و باید در خانه بمانند ، این طوفان نیامد و در عوض سازمان مدیریت شهر تهران اعلام کرد که احتمال وزش بادهای شدید از ساعت 15 تا 19 امروز وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۰۳۹۲
هشدار ! بادهای شدید به تهران می رسد

محمد اصغری، کارشناس هواشناسی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین به مردم اعلام کرده بود طوفانی که حوالی ساعت 10 : 30 الی 10 : 45 دقیقه دیگر به تهران می رسد از سمت ساوه وارد شهر می شود.

پس از این اعلام خبر که درست از آب در نیامد، اصغری گفته اش را اصلاح کرد و توضیح داد که احتمالا در بعد از ظهر بادهایی شدید در تهران می وزد اما تعیین و تخمین سرعت آنها قابل پیش بینی نیست.

به گفته این کارشناس 5 نفری که دیروز بر اثر طوفان ، کشته شدند شاید اگر اطلاعات کافی از نحوه مراقبت از خود را در طوفان داشتند، امروز زنده بودند. برای مثال یکی از افراد کشته شده ، صرفا برای کنجکاوی روی پشت بام رفته بود و دیگری بر اثر سقوط درخت فوت کرد در حالی که از روش های محافظت از خود در طوفان ، یکی نرفتن به فضاهای غیر سرپوشیده و بویژه زیر درختان است که هر لحظه امکان سقوط دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
طوووووفان جااان كووووشی پس؟؟؟؟

نیازمندی ها