واعظی: منزلت پست را برمی‌گردانیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بدهکاری ۱۴۶ میلیارد تومانی شرکت پست در زمان آغاز به کار دولت یازدهم گفت: برگرداندن این شرکت را از حیث منزلت به جایگاه اصلی خود مهم‌ترین وظیفه وزارت ارتباطات می‌دانم.
کد خبر: ۶۷۲۰۰۱
واعظی: منزلت پست را برمی‌گردانیم

به گزارش تسنیم، محمود واعظی در همایش تبیین برنامه‌های شرکت پست در سال 93 با رویکرد ارتقای کیفیت و نوآوری اظهار کرد: شرکت پست ارتقای کیفیت و نوآوری را صرفا یک شعار نمی‌داند بلکه این شرکت با وجود سرمایه‌های انسانی عظیمی که در اختیار دارد در تلاش است مراحل گذر خود را به سوی سودآوری و بهره‌وری تسهیل کند.

وی با اشاره به بدهکاری 146 میلیارد تومانی شرکت پست در زمان آغاز به کار دولت یازدهم تصریح کرد: شرکت پست با مسائل اقتصادی متعددی همچون بدهی به شرکت‌های هواپیمایی، بدهی به پیمانکاران و اوضاع حقوقی کارکنان در شروع کار دولت مواجه بود اما امید دارم با حمایت از این بخش می‌توان دغدغه‌های این‌چنینی شرکت پست را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد.

واعظی با تاکید بر این‌که بین شرکت پست و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات هیچ‌گونه تفاوتی قائل نیست، تصریح کرد: شرکت پست نیاز به یک تحول جمعی دارد؛ در این خصوص باید راهکارهایی جهت چابک‌سازی و صرفه‌جویی در این شرکت داشته باشیم.

وی ارائه خدمات پستی را در بستر فناوری اطلاعات یک اصل مهم در چابک‌سازی این شرکت خواند و گفت: پست باید با یک بینش اقتصادی و مالی به برنامه‌ها و عملکردش توجه کند.

واعظی با تاکید بر اهمیت رشد بهره‌وری و ارتقای توان اقتصادی پست گفت: وضع امروز شرکت پست با گذشته خود فرق کرده است و مسائلی همچون بازاریابی و ارائه خدمات نوین در این شرکت قابل توجه است. در این زمینه اگر با نگاهی علمی و تخصصی به تمام فعالیت‌های پستی حتی نامه‌رسانی در این شرکت نگاه شود، می‌تواند سهم بالایی از بازار کسب و کار در کشور را به خود اختصاص دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها