نشست خبری مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر؛

خدمات مهمی که در دولت سیزدهم انجام‌ شده است

ثبت نام بیش از 400 هزار نفر تهرانی فاقد بیمه

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: تا به امروز تهرانی‌ها با ثبت نام بیش از 400 هزار نفر، رتبه نخست را برای پوشش بیمه سلامت داشته‌اند؛ ضمن اینکه صدور دفترچه‌های بیمه از خرداد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۳۰
ثبت نام بیش از 400 هزار نفر تهرانی فاقد بیمه

سیدمهدی میرشاه‌ولد در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه تا به امروز بالغ بر 2 میلیون و 600 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی به آدرس www.bimehsalamat.ir ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده، سامانه اشاره شده بدون هیچ مشکل و خطا آمادگی ثبت‌نام از همه افراد فاقد بیمه را دارد.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت‌نام افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه، اقدام به ثبت‌نام کنند.

میرشاه‌ولد بیان داشت: طبق اعلام قبلی تا پایان اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند ضمن اینکه پس از اردیبهشت ماه نیز به هیچ عنوان سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی بسته نخواهد شد و همچنان آماده ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود پس از پایان ثبت‌نام (30 اردیبهشت) مرحله بعدی و در واقع صدور دفاتر آغاز شود.

وی در خصوص نحوه توزیع دفاتر بیمه‌ای سلامت همگانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بنا داریم به صورت استانی و منطقه‌ای و بر اساس متقاضیان ثبت نام شده هر منطقه صدور دفاتر را آغاز کنیم و به عنوان نمونه در تهران صدور دفاتر از مناطقی شروع می‌شود که بیشترین ثبت‌نام را داشته‌اند.

میرشاه‌ولد بیان داشت: در حال حاضر استان تهران با ثبت نام بیش از 400 هزار نفر به عنوان نخستین استان در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی بیشترین ثبت‌نام را به خود اختصاص داده است و استان خراسان رضوی دومین استان در این زمینه است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ادامه داد: برنامه‌ای در دستور کار سازمان بیمه سلامت است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد که در این طرح بنا است قبل از صدور دفترچه به بیمه شدگان خدمات بیمه‌ای بستری داده شود که البته در این زمینه به‌زودی اطلاعات جدید ارائه خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: بیمه سلامت دولت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها