در نامه‌ای به ضرغامی اعلام شد

قدردانی شورای نظارت از سازمان صداوسیما

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای به «عزت‌الله ضرغامی» رییس رسانه ملی، از تلاش این سازمان برای معرفی «تلاش مقدس و سنت پسندیده» اردوهای راهیان نور و «روایت صحیح و جذاب حماسه دفاع مقدس» به نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۶۳۷۰۸
قدردانی شورای نظارت از سازمان صداوسیما

به گزارش جام‌جم آنلاین، متن کامل نامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رئیسی» رییس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما چنین است:

جناب آقای مهندس ضرغامی

رییس محترم سازمان صداوسیما

سلام علیکم

اردوهای راهیان نور یک تلاش مقدس و سنت پسندیده‌ای در مسیر شناساندن عصاره ملت متدین و بصیر جمهوری اسلامی و معرفی مجاهدت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان این مرز و بوم به نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی است.

ذره‌ذره خاک مقدس جبهه‌های نبرد و لحظه به لحظه حضور زائرین در میهمانی شهدا عرصه‌ای بسیار مناسب برای روایت از خودگذشتگی‌ها و جان‌نثاری‌های غیرتمندان پرافتخار سال‌های حماسه است.

گزارش نماینده شورای نظارت حاکی از برنامه‌ریزی‌های منظم و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران بسیج صداوسیما در روایت صحیح و جذاب این حماسه و گنج تمام‌ناشدنی بود که مراتب در جلسه 370 مورخ 93/1/23 این شورا مطرح گردید.

لذا بدینوسیله تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان را در واحد بسیج صداوسیما و شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی که در این بیان هنرمندانه نقش بسیار خوبی ایفا نمودند ارج می‌نهیم و از خداوند متعال برای شما و همه خدمتگزاران و خادمین شهدا عزت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

سیدابراهیم رئیسی

رییس شورای نظارت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها