استفاده از بنزین ۴۰۰ تومانی مهلت دار می‌شود

معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی از جزئیات بررسی دریافت یارانه نقدی در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: سهمیه‌بندی در فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها حفظ و برای بنزین‌های ۴۰۰ تومانی نیز مهلت مصرف تعیین خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۲
استفاده از بنزین ۴۰۰ تومانی مهلت دار می‌شود

جام جم سرا: محمدی با اشاره به آخرین اطلاعات در خصوص وضعیت سهمیه‌بندی بنزین در فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: دولت به جمع‌بندی نهایی رسیده و قطعا نظام دو نرخی در فاز دوم اجرایی خواهد شد.
طبق گزارش دنیای اقتصاد، وی در پاسخ به این سوال که وضعیت بنزین ۴۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت چه خواهد شد، گفت: بر اساس تصمیم دولت قرار است مهلتی به مردم داده شود تا این بنزین را مصرف کنند و قرار نیست بنزین ۴۰۰ تومانی از بین برود.
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: زمان افزایش قیمت بنزین در فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها توسط آقای شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه شیب افزایش قیمت بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیار آرام خواهد بود، از مردم درخواست کرد آنهایی که نیاز به یارانه ندارند، انصراف دهند.
علی ربیعی در گفت‌وگو با «شبکه خبر» در پاسخ به پرسشی مبنی بر شیب افزایش قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها که قرار است در سال جاری اجرا شود، گفت: «گرچه در دولت قرار بر این شده که هیچ یک از اعضا پیش از اجرای فاز دوم در مورد مقدار افزایش قیمت صحبت نکنند، اما این اطمینان را به مردم می‌دهم که شیب افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین بسیار آرام و کند خواهد بود، به گونه‌ای که وقتی اجرا شود مردم تصدیق خواهند کرد که شیب زیاد افزایش نیافته است. گرچه قیمت بنزین آثار اجتماعی و اقتصادی هم دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها