نبض سیاست

فاطمه هاشمی: تمامیت‌خواهی خصلت اصلاح‌طلبان است

اصلاح‌طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق‌ آقای هاشمی به قدرت رسیدند، موضع‌گیری کردند. آنها تمامیت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۶
فاطمه هاشمی: تمامیت‌خواهی خصلت اصلاح‌طلبان است

فاطمه هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان در جواب علت پناه‌آوردن اصلاح‌طلبان به پدرش در دو سه سال اخیر با وجود انتقادات قبلی گفت:‌دلیلش این است که اصلاح‌طلبان خودشان مشکل داشتند. اصلاح‌طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق آقای هاشمی به قدرت رسیدند،‌موضع‌گیری کردند. آنها تمامیت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد که این موارد از اشکالات بزرگ اصلاح‌طلبان است. تمامیت طلبی خصلت بسیار بدی است.

وی افزود:‌اصلاح‌طلبان همیشه به شکل سلیقه‌ای و به خواسته‌های خودشان توجه داشتند. اوج فعالیت نادرست آن‌ها را در سال‌های نخست دولت آقای خاتمی دیدیم که تازه بر سر کار آمده بودند.

احتمال آزادی مرزبانان تا عید

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: پنج مرزبان ایرانی ربوده‌شده در پاکستان در چند روز آینده آزاد می‌شوند.

حسینی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر افزود‌: طبق رایزنی‌های صورت گرفته میان مسئولان دو کشور و براساس اطلاعات به دست آمده، قرار است پنج مرزبان ایرانی ربوده شده تا پیش از پایان سال آزاد شوند.

اطلاعیه دادگاه ویژه روحانیت درباره دادگاه حادثه 22 بهمن قم

در پی انتشار اخباری مبنی بر تبرئه سه نفر از متهمان پرونده اخلال در مراسم 22 بهمن سال 91 در حرم حضرت معصومه(ع)، دادگاه ویژه روحانیت قم در اطلاعیه ای اعلام کرد که از مجموع 23 متهم مربوط به احراز اتهامات انتسابی، نسبت به تعداد 16 نفر از آنها در دادگاه بدوی، نظر به محکومیت و نسبت به هفت نفر دیگر به برائت اظهار نظر شده است.

به گزارش فارس، در این اطلاعیه تاکید شده است که احکام صادره غیرقطعی و پرونده همچنان در سیر مراحل دادرسی قرار دارد، لذا هرگونه اظهارنظر غیررسمی در این خصوص فاقد اعتبار است.

پیش از این حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو اعلام کرده بود که برای وی و دو نفر دیگر از متهمان این پرونده، حکم تبرئه صادر شده است.

نمایندگان نیامدند، جلسه تعطیل شد

غیبت شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث شد تا جلسه علنی عصر دیروز مجلس از رسمیت بیفتد و لغو شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رییس مجلس گفت: نمایندگانی که نیامدند به دلیل این‌که وقت 181 نفر را گرفتند باید از مردم عذرخواهی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها