پس از پیروزی بر سلتاویگو

سیمئونه: درموقعیت ترسناکی هستیم

آتلتیکو مادرید با پیروزی مهمی که در هفته بیست و هفتم لالیگا مقابل سلتاویگو به دست آورد جای بارسلونا را در رده نخست جدول گرفت.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۵
سیمئونه: درموقعیت ترسناکی هستیم

سایت جام جم ورزشی - دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید پس از این پیروزی شرایط تیمش را ترسناک توصیف کرد چرا که این تیم هیچ زمانی به اندازه این فصل مدعی قهرمانی نبوده و از طرفی بارسلونا و رئال را رقبای سرسخت خود می بیند.

وی درباره پیروزی دو بر صفر مقابل سلتاویگو گفت : در نیمه اول هر دو تیم سعی می‌کردند کنترل بازی را در دست بگیرند اما پس از آن ما عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم نتیجه‌ای عالی رقم بزنیم. از روند پیشرفت دیگو، بازگشت ویا به گلزنی و بازی سوسا و سبویا بسیار خوشحالم. این باعث تشویق بازیکنان و تیم می‌شود و پایانی زیبا را در این فصل برای ما رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: ویا در گلزنی ماهر است و هرچه فرصت‌های بیشتری در اختیار او قرار بگیرد؛ برای همه بهتر است. دقت و تعهد عملکرد او را تعریف می‌کنند. او خیلی سخت برای تیم تلاش کرد و بازیکن واقعا مهمی برای ما است. به او؛ تجربیات و گل‌هایش نیاز داریم؛ او یکی از معدود بازیکنانی است که در بازی باشد یا نه، برای تیم می‌جنگد.

همچنین داوید ویا مهاجم آتلتیکو مادرید که هر دو گل تیمش را مقابل سلتاویگو به ثمر رساند اظهار داشت که بردن وظیفه تیمش است.

وی گفت: هم امتیاز بودن با صدرنشین برای ما کافی نیست، ما باید از رئال سبقت بگیریم. وی در گفت و گو با روزنامه آس اسپانیا افزود: هر امتیاز برای ما مهم است. ما هفته به هفته باید ببریم تا بتوانیم قهرمان شویم. بردن نباید چیز بیش از اندازه خوشحال کننده ای برای هواداران باشد چرا که بردن وظیفه آتلتیکو مادرید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها