گزارش زنده انتخابات کمیته ملی المپیک

شهریان و دبیر نواب رییس شدند

علیرضا دبیر: کمیته المپیک خط قرمز المپیکی‌ها بود

نایب رییس دوم کمیته ملی المپیک می گوید انتخابات این کمیته به دمکراتیک ترین شکل ممکن برگزار شد .
کد خبر: ۶۳۷۴۵۹
علیرضا دبیر: کمیته المپیک خط قرمز المپیکی‌ها بود

 

علیرضا دبیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دموکراتیک‌ترین انتخابات برگزار شد و وضعیت کمیته ملی المپیک نیز مشخص شد. هیچ کس نفهمید چه کسی به چه کسی رای داده و خدا را شکر هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت.

او درباره وضعیت حضور خود در کمیته ملی المپیک و انتخابات نیز بیان کرد: انتخابات چهاردهم بود و من دقیقه 90 ثبت نام کردم. بعد از تایید صلاحیت فکر می‌کنم سه، چهار مرحله را رد کردم که فکر می‌کنم انتخابات مجمع مرحله پنجم بود. خدا را شکر با لطف اعضا موفق شدم و امیدوارم مثمر ثمر باشم. باید همه دوستان بیایند و تلاش کنند تا بتوانیم در کنار هم راه پیش‌رویمان که بسیار دشوار است را به بهترین شکل طی کنیم و نام ایران را سرافراز کنیم.

دبیر در پاسخ به این سوال که با توجه به ممنوع بودن حضور اعضای شورای شهر چگونه این مشکل حل شد، بیان کرد: سازمان بازرسی، نایب رییسی را آزاد اعلام کرد و من نیز در این انتخابات شرکت کردم. من ابتدا برای خزانه‌داری کاندیدا شده بودم و تخصص من در این مورد بود اما به اجبار در نایب رییسی وارد شدم. از خداوند نیز فقط صبر و قوت می‌خواهم تا بتوانم در این راه موفق باشم. همیشه سعی ما این بوده پرچم ایران را بالا ببریم و مهم‌ترین برنامه ما نیز این است که در این راه موفق شویم.

او در پایان گفت: حضور من در کمیته، راه را برای المپیکی‌ها باز کرد چرا که کمیته ملی المپیک خط قرمز المپیکی‌ها بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها